Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätetty vesimassa märäksi niin lakat lähtee päältä. Takuuhan tuolla on jos ei ole jossain pärnäsen pajalla tehty.

No ei todellakaan ole missään pikkupajalla tehty. Ja siksi vituttaakin ns. huolella kun muka hyvässä paikassa tehty. Taas alkaa vitullinen säätäminen että saa jotain tämmöstä hoidettua kuntoon.

Kun kesän aikana (3kk) ei ole ollutkaan kuin tuo pellin maalaus, huolto (missä laitettiin liikaa öljyä), hajonnut ilmastointi (takuukorjaus), haljennut tuulilasi, öljyn vaihto liian öljyn vuoksi, liian löysälle jäänyt öljyproppu ja öljyjen valuminen ja nyt vaihteeksi taas. Sätänä.

Hakkaa ne.

Mieli tekis, mutta lähtökohtaisesti uskon että rauhanomaisella lähestymisellä voinee saada homman nopeammin hoidettua. Joten lähetin kuvan sähköpostilla jo varoituksena ja huomenna soitan, että perjantaina auto saisi olla taas virheetön.

Rajoittaa syömistä sopivasti, kun mahtuu shoppaamaan vaan repullisen/pyörälaukullisen! Mutta en minä tosissaan, leikkiköön autoillaan halukkaat ja mä puudutan kankkuni junan penkillä (pyörämatkan päähän muuttamista odotellessa).

No ei todellakaan ole missään pikkupajalla tehty. Ja siksi vituttaakin ns. huolella kun muka hyvässä paikassa tehty. Taas alkaa vitullinen säätäminen että saa jotain tämmöstä hoidettua kuntoon.

Kun kesän aikana (3kk) ei ole ollutkaan kuin tuo pellin maalaus, huolto (missä laitettiin liikaa öljyä), hajonnut ilmastointi (takuukorjaus), haljennut tuulilasi, öljyn vaihto liian öljyn vuoksi, liian löysälle jäänyt öljyproppu ja öljyjen valuminen ja nyt vaihteeksi taas. Sätänä.

hehe, 150€ kös se oli tuntiveloitus noin laadukkaasta työstä?

hehe, hehehehe

Jaa-a, mitä lie ääsjokinen iso virma laskuttanut vakuutusyhtiöltä, olisi kiva tietää..

eiku tarkoitin lähinnä noita öljyihin liittyviä huolimattomuusvirheitä

Pirssi katsastettu. Ens syksyyn asti saa taas ajella. Nyt pitääkin tästä eteenpäin katsastaa joka vuosi, jos ei laki muutu.

eiku tarkoitin lähinnä noita öljyihin liittyviä huolimattomuusvirheitä

No ne on kyllä melko noloa. Melko anteeksi pyydelleen korjasivat omaan piikkiinsä ja anto firman auton lainaan kun tsekkasivat ettei enää vuoda proppu..

Jos yhtään lohduttaa niin ei tuo iso firma/ketju ole mikään laadun tae. Itse töissä isossa liikkeessä ja siellä on muutama kaveri jonka työnjälki on niin kauheata paskaa että hävettää mainita missä töitä tekee:nolo:

Jos yhtään lohduttaa niin ei tuo iso firma/ketju ole mikään laadun tae. Itse töissä isossa liikkeessä ja siellä on muutama kaveri jonka työnjälki on niin kauheata paskaa että hävettää mainita missä töitä tekee:nolo:

Ei se lohduta, ja kyllä se tiedetään. Vituttaa vain jos hommat tehdään ns. juosten-kusten sinnepäin, oli tehty sitten kenen tai minkä firman toimesta tahansa.

Hei asia on nyt niin että jos et ole tänään saanut 12 kpl päiväsakkoa ja yhtä rangaistusta kasvattamaan sitä saldoa (vuodessa kolmas tai kahdessa neljäs), joka vie lopulta kortin, niin sinulla ei ole oikeutta vitutukseen. Ei varsinkaan silloin ole valitusoikeutta, jos vituttaa toisten tekemiset. Omat mokat vituttaa niin paljon enemmän. Kiellän muilta vitutukset, koska maailman vitutukset on nyt minulla käytössä.

Minua on vituttanut nyt 9 tuntia ja tämä vaikuttaa vielä jatkuvan. Sanon sitten kun teitä saa taas vituttaa.

Hei asia on nyt niin että jos et ole tänään saanut 12 kpl päiväsakkoa ja yhtä rangaistusta kasvattamaan sitä saldoa (vuodessa kolmas tai kahdessa neljäs), joka vie lopulta kortin, niin sinulla ei ole oikeutta vitutukseen. Ei varsinkaan silloin ole valitusoikeutta, jos vituttaa toisten tekemiset. Omat mokat vituttaa niin paljon enemmän. Kiellän muilta vitutukset, koska maailman vitutukset on nyt minulla käytössä.

Minua on vituttanut nyt 9 tuntia ja tämä vaikuttaa vielä jatkuvan. Sanon sitten kun teitä saa taas vituttaa.

Tuohon auttaa laittamalla Instagramiin kuvia, joissa hästäkeinä ovat mm. #fuckthepolice ja #acab. Niin Nakki-Jannekin teki.

Back
Ylös Bottom