Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, pitkälti tämä on toteutuksesta kiinni.Kyllä se onnistuu työn ohellakin, jos tekee suunnitelman ja noudattaa sitä. Okei, ehkä ne pääsykokeen pisteet ei ole yhtä korkeat kuin jonkun sellaisen joka on käynyt preppauskurssit ja saanut lähtöpisteitä kirjoituksista, mutta on se toteutettavissa. Opiskelu työn ohella sen sijaan on nykyisin hankalaa, jos kurssit vaativat osallistumista tai mikä pahempaa, ryhmätöitä. Ite sain tehtyä viime lukuvuonna 20 op, eli 10 syksyllä ja 10 keväällä. Enempään olisi pitänyt joko saada lyhyempi työaika tai sitten karsia jotain harrastusta.
Täytyy vaan muistaa vaihtaa välillä, tässä alkaa olla puurotahroja.
Onpas tämä elämä nyt vaikeeta. Vaikeita valintoja edessä.
Festiva maistamatta, mutta Reko on kaupasta saatavista tiiliskivistä parhaasta päästä.Vaikka taidat olla pääasiassa omapapu-miehiä, suosittelen maistamaan hätävarakaffeeksi Nordquistin Festivita ja Reko
Eiks Helsingissä muuten oo joku Tallinnan yliopiston oikkis, johon pääsee rahalla ? Näin muistan ainakin joskus lukeneeni.No periaatteessa kyllä, vaikkakin edelleen sanon, että hyvin ala- ja pääsykoekohtaista. Mulla on mielessä oikeustieteen opinnot, ja se tarkoittaisi pääsykoemielessä sitä, että ne kirjat on pakko osata käytännössä ulkoa ja valmennuskurssia tarvitsee jo ihan oikean vastaustekniikan oppimiseksi. Kun siihen yhdistetään tilastoa tasoa 12 aloituspaikkaa, joista 9 on ensikertalaiskiintiölle, niin ei se ole enää kovin tehtävissä normityön ohessa. Työpäivä+matkat on kuitenkin sen karvan alle 10 tuntia (jos on normipituinen, eikä aina tod.ole), ja kotona koirat, joten ihan nörtiksi en voi alkaa.Jos esim. pyrkisi johonkin sellaiseen, jossa pääsykoe on enemmän soveltamista ja laskemista, niin varmaan olisi helpompi urakka. Oon Turussa kertaalleen noita pääsykokeita kokeillut, enkä siltä pohjalta lähtisi uudelleen kuin 100% panostuksella.
Sellaista suunnitelmaa pyörittelin, että käyttäisi nyt pari vuotta sen avoimen väylän pistemäärän tekemiseen (eli n. 25 op/vuosi), ja sitten toki mahdollisen koulupaikan kanssa olisi tehtävä lyhyempää työaikaa tai otettava opintovapaata kokonaan.
Eiks Helsingissä muuten oo joku Tallinnan yliopiston oikkis, johon pääsee rahalla ? Näin muistan ainakin joskus lukeneeni.

Ei olisi ensimmäinen kerta.On aika huolestua, kun paidasta löytyy viikon ruokalista.
Juu, aito porilainen paahtimo ja toi on niiden oma sekoitus, jota tarjoilevat omassakin kahvilassaan...olsin tosin kyllä ostanut tummaaJumalauta. Waasan juna-aseman kahvilasta sain ehkä parhaimman makusen kupillisen vaaleepaahtosta äsken. Oli pakko ostaa kotio papuja mukaan. Jauhoivat valmiiksi.
Porin Paahtimolta, varmaan @Xtreme n ja @gonzaless in ristiinmulkuttamia papuja.
Joutuuko tässä nyt taipumaan kahvihifistely-Keijoksi itsekin...
katso liitettä 143206

Okei. Nyt kun Anttilaa ei enää ole, niin lisätään Porin nähtävyyksien listalle toi paahtimo/kahvila, markoboy87:n asuintalon lisäksi.Juu, aito porilainen paahtimo ja toi on niiden oma sekoitus, jota tarjoilevat omassakin kahvilassaan...olsin tosin kyllä ostanut tummaa
Mutta juu, käyn toki mulkuttamassa papuja aina ennen ja jälkeen paahtamisen, kun on tossa varsin likellä. Noita pakkauspussin reunoja oon ihan vaan sivellyt omin pussein.
e. Jos joskus eksyt elämysmatkalle Poriin ja käyt Puuvillassa, niin toi noitten paahtimo/kahvila on siinä sen vieressä.
Minä olen käynyt kerran Porissa kaupassa. Oli joku iso marketti. Vuonna 2006. Ja ehkä vaihdoin kerran siellä bussia.
Porin Paahtimolta, varmaan @Xtreme n ja @gonzaless in ristiinmulkuttamia papuja.