Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

House_stare.gif

Minä olen, mutta ei enään jaksa. Vuosiin ole jaksanut.

Perhhana kun on massu täys wokkia. Lätkäisin myös munaa päälle, tuli hyvää.

SAIN MUN PAKETIN!

Eli uuden läppärin. Voisko joku kertoa Windowsille hyvän irc clientin, koska en oo koskaan irkannut widowsilla...? :D :D

Ohhoh. Jos täällä ei ole paketti leimattu paikkakunnalla aamulla, niin ei mitään toivoa että tulisi sinä päivänä. Vieläköhän legendaarinen ÄM-irk on olemassa? Viime vuonna kävin pakkis-irkissä kerran. Tämän vuotinen vielä odottaa.

http://edition.cnn.com/2017/04/21/entertainment/x-files-new-episodes/ Jei.

Töihin noin tunnin kuluttua, 24h nakki. Not jei.

Töihin noin tunnin kuluttua, 24h nakki. Not jei.
Otin itsekin työkoneen himaan tarkoituksena valmistella vähän vielä yhtä koulutusta nyt viikonloppuna, mutta saa nähdä mitä tässä saa aikaiseksi.

Kahvit sain keitettyä. Salikin olis hemmetin kova, jos tää lunssa vaan vähän tokenis.

Semmoinen arviolta 5 tunnin pyörähdys koululla suorittamaan 45min tentti. Kulku_yhteydet rokrok. Ois tämänkin voinut jättää välistä näin lauantaina ja vaikka mm. nokostella, mutta käydään ny tekee.

Täällä treenataan vatsoja urakalla sohvalla rötköttäen, kun eräs tytsy kyykkää mun mahan päälle koko painollaan. Ja ulkona sataa räntää :confused:

Pepsi Max Ginger ihan jees, ootin vaan enemmän inkiväärin makua. :)

Back
Ylös Bottom