Deleted member 43228
Ahaaa, no se selittää miksi kaksi giffiä. Samanmoinen takamus heillä molemmilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä perhhana lahoa. Vierestä yksi pää lahos koulu+työ -komboon.Alan kyllä olemaan niin väsynyt tähän saatanan säätämiseen koulun suhteen. Tekisi mieli vetää kaikki ihan lekkeriksi.
Olisipa kyse edes tuosta, mutta pääasiallinen murhe nyt ylipäätään mahdottoman hankalat pakolliset harjoittelut ja koko kuran päälle aikataulujen kuseminen. Minkä tahansa vaihtoehdon valitsen tässä kohtaa, niin se on yksinkertaisesti todella huono.Älä perhhana lahoa. Vierestä yksi pää lahos koulu+työ -komboon.
Itsekin kyllä tiedän omastakin kokemuksesta, että ei ole iisiä painaa 40 h työviikkoa ja siihen iltakoulua päälle.
Koulussa muutenkin järkimiehelle voi olla ongelma kuten itselle se, että kokemus työelämästä jo osoittaa, kuinka paljon käytetään aikaa turhan kakkan opetteluun.
Mitäs kuntit viikonloppuna?
Jos paketti on tänään mennyt kuljetukseen Tampereella määränpäänä Jyväskylä, niin onkohan mitään tsäännssejä saada sitä pakettiautomaatista tänään ulos...
Perjantain ratoksi lähdössä kilisyttämään peltejä.Mitäs kuntit viikonloppuna?
Itse ajattelin levätä.
Lapiohommat + laserointia.Mitäs kuntit viikonloppuna?
Itse ajattelin levätä.
ei, koska ainakin Minun postipaketti kiersi turun kautta, sielä on joku vissiin valtava lajittelukessskusss
Mitäs kuntit viikonloppuna?
Panemista, päihteitä ja aidan suunnittelua.Mitäs kuntit viikonloppuna?
Itse ajattelin levätä.