Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täälä amerikassa kaikki on suurta

kenties HerrFuter kuvaa nousevana Suvena westernin: omalla hiekkalaatikolla

ketjusta löytyy varmasti heti pari - kolme pyssysankaria

kuka on ennio

Neljä kuutiota? Hiekkalaatikkoon? Meinaatko sä aarteen haudata sinne?
Ei sinne mee ku kaks. Täytys kesäkeittiön perustuksiakin passailla samalla tavaralla (ja täyttää kuopat 20 kpl).

E. Ja kyllä, pienemmän hiekkalaatikon olis voinu tehdä, samaten terassin ja kesäkeittiön. Mut ajattelin sillain, et teen semmoset ku haluan, muut voi tehdä semmoset mihin on varaa.

http://www.is.fi/viihde/art-2000000214135.html

"YLE lopettaa toimintansa - "Emme vain pysty jatkamaan"

"Tilalle ei ole tulossa minkäänlaista korvaajaa, eikä Yleä myöskään olla uudistamassa", Yleisradion toimitusjohtaja Lauri Kivinen toteaa.

Kiviniemi ei erittele syytä Ylen hajoamiseen, vaan toteaa, etteivät he pysty jatkamaan entisellään.

"Suomalaisten luotto Yleen on mennyt täysin. Emme vain pysty jatkamaan."

http://www.is.fi/viihde/art-2000000214135.html

"YLE lopettaa toimintansa - "Emme vain pysty jatkamaan"

"Tilalle ei ole tulossa minkäänlaista korvaajaa, eikä Yleä myöskään olla uudistamassa", Yleisradion toimitusjohtaja Lauri Kivinen toteaa.

Kiviniemi ei erittele syytä Ylen hajoamiseen, vaan toteaa, etteivät he pysty jatkamaan entisellään.

"Suomalaisten luotto Yleen on mennyt täysin. Emme vain pysty jatkamaan."
Mansikka-Matti. Yle mitään lopeta, laki on laki, perhana.

Voihan Mansikka-Matti. Kaiken perhanan säätämisen jälkeen näyttää siltä, että minusta tulee väliaikaisesti tamperelainen taas, ellei pientä ihmettä tapahdu. No mutta, jos ei mitään muuta niin se homma on sitten hoidossa, seuraukset lienee kuitenkin perkeleenmoiset.

Työt ne ei kyllä tekemällä lopu, alkaa ohimoilla olla miellyttävää kireyttä havaittavissa. Sinänsä kiva lyhyempi pääsiäisviikko, paha vaan kun kaikki luomakunnan vaivat pitäis ehtiä hoidella sitten tiivistetyssä aikataulussa.

Karsastin todella paljon lähtemistä tänne lapsimessuille, mutta nyt kun katselen noita timmejä mutseja (n. 18% otannasta) kyykistelemässä strinkeineen sekä maidontäyteisiä utareita topeissaan niin täähän oli hyvä ajankulu tälle päivälle.

Suuri feminismin ja tasa-arvon kannattaja kun olen niin puin ylleni muotitietoiset, reikäiset ja matalaprofiilit diesel farmarihousut. Itse tytärtäni auttaessa kun kyykistelen n. 27% äärimmäisen karvaisesta no-man-vaostani on näkyvillä, lähes itse silmän näkyessä. Messujen naikkoset saavat tuntea samanlaista sykähtelyä legginsseissään mitä itse tunnen heitä katsellessani. Tätä on tasa-arvo.

Back
Ylös Bottom