Deleted member 43228
Mitä kuminalla, myyntiin?!Mitää Zilejä, ku kuminaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kuminalla, myyntiin?!Mitää Zilejä, ku kuminaa!
Oli hyvä viikonloppu. Taas.
Mitä kuminalla, myyntiin?!
Ihan paskahan.
Sama...tässä viimisen 1,5 vuotta on kyllä menty näin...ens kesänä pitäs olla toivottavastilomaa, jos saa tuon dippatyön valmiiksi.Sellainen 40min palaveripuhelu jonka sisältö: mitä vittua me tehdään, kenelle me se tehdään, miten me se tehdään. Vastausta emme löytäneet.
Miten ihminen voi olla lomalla, mutta kaivata silti lomaa?
Huomaa että omistaa kaikkea ihan turhaa romua millä ei vaan tee yhtikäs mitään, vielä ikävämpi homma on alkaa karsimaan kun ei millään tunnu loppuvan saati ei löydy mitään loogista tapaa saada järjestystä kämppään.
Luin jostain japanilaisesta joka omisti vain muutamia pareja jokaista vaatekappaletta ja kämpässä oli vain oleelliset eli lähinnä sänky.
Ehkä se tästä.
Linkin Park. Hyi vittusaatana.
Jouduin vuonna 2009 pakkokuulemaan tuota poppoota livenä, koska he soittivat Sonispheressä ennen Metallicaa. Linkin Parkin lopetettua huutelin: "Pissikset lähtevät pois ja miehet tulevat kuuntelemaan rokkia!" Sain muutaman paheksuvan katseen...
Linkin Park meni niissä tunnelmissa vielä ihan ok.Mä oon ollut samassa tapahtumassa muuten. Oon ikuisesti katkera vaan mun aikuishenkiselle seurueelle, joka halus leiriytyä piknikille jonnekin miljoona mailia lavalta fiilistelemään. Ei Metallicaa voi fiilistellä piknikillä. Linkin Park meni niissä tunnelmissa vielä ihan ok.