Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä ajan kesällä mopolla, juon kaljaa ja syön kes kus tan grillillä. Olen vähään tyytyväinen.

grillillä käyn ehkä kaksi-kolme kertaa, olutta ja mopoilua isommalla rahalla

onko jyväskyläläiset aina noin ärsyttäviä mitä nuo kaksi vanhusta kolmosen ohjelmassa

huhhuh ja vielä kerran huhhuh

5c2daa63bb41b6173613c83df425366f.jpg

sekin aamu vielä koittaa kun allergia on, poissa

tänään ei ollut, se, aamu

ovatko kuntit milloinkaan miettineet sanaa

maaliskuu

on se erikoinen

2000 -luvun alussa tein kolmivuorotyötä ja olin sekaisin kun.... ei luonnistu multa. Nyt 10:00 - 15:00, kun se on vielä mahdollista.

Täytyy kyllä jotenki ihailla (tai jotain) ranskalaisia vanhempia. Napero kirmailee ympäriinsä ja häiritsee muita ja vanhempien kaljottelua, eikä rauhotu.

Ratkaisuna napero lepositeisiin (vaunuihin) ja muutaman metrin päähän rauhassa huutamaan. Kun hiljenee niin saa palata muiden seuraan. Toistetaan tarvittaessa.

mikä on @TJJ n diagnoosi:suoraan lomalta

pystypunnerrys ja levvanveto sattuu olkapää/solisluualueelle, pystypunnerrus pahin, ei kärsi tehtä lainkaan, muissa liikuntasuorituksissa ei suurempia tuntemuksia kohteessa

oli lähes 2viikkoa taukoaki jumppatouhuista, mutta ainakaan se aika ei vielä parantanut tyystin

Olokapää kremppa.

Ac-artroosi es-mes. Tai sitten ei.

Näin niinku hotellin sängyltä riagnoosina.

Back
Ylös Bottom