Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sellainen 40min palaveripuhelu jonka sisältö: mitä vittua me tehdään, kenelle me se tehdään, miten me se tehdään. Vastausta emme löytäneet.

Miten ihminen voi olla lomalla, mutta kaivata silti lomaa?

Huomaa että omistaa kaikkea ihan turhaa romua millä ei vaan tee yhtikäs mitään, vielä ikävämpi homma on alkaa karsimaan kun ei millään tunnu loppuvan saati ei löydy mitään loogista tapaa saada järjestystä kämppään.

Luin jostain japanilaisesta joka omisti vain muutamia pareja jokaista vaatekappaletta ja kämpässä oli vain oleelliset eli lähinnä sänky.

Ehkä se tästä.

"Marituksessa yhden tuoteryhmän kaikki tavarat (esimerkiksi vaatteet) kasataan yhteen pinoon keskellä huonetta. Tämän jälkeen jokaista tavaraa ja sen mahdollista säästämistä tai kierrätykseen laittamista arvioidaan yksitellen. Arviointi perustuu siihen, tuottaako tavara iloa vai ei. Ilo kannattaa tässä ajatella laajasti. Jos jostain tavarasta on merkittävää ja päivittäistä hyötyä, voi sen katsoa tuottavan iloa. Lisäksi tärkeää on, että maritetaan vain omat tavarat. Ei esimerkiksi puolison tai asuinkumppanin"

Toisaalta joillekin joskus voisi olla hyväksi marittaa myös se puoliso :D

Perhana kun oon alkanut oppia että tavara löytää aina paikkansa. Heittää jonkun letkunpätkän roskiin, niin kuukausi ja jo kaipaa sitä johki projektiin.

Sellainen 40min palaveripuhelu jonka sisältö: mitä vittua me tehdään, kenelle me se tehdään, miten me se tehdään. Vastausta emme löytäneet.

Miten ihminen voi olla lomalla, mutta kaivata silti lomaa?
Sama...tässä viimisen 1,5 vuotta on kyllä menty näin...ens kesänä pitäs olla toivottavastilomaa, jos saa tuon dippatyön valmiiksi.

Huomaa että omistaa kaikkea ihan turhaa romua millä ei vaan tee yhtikäs mitään, vielä ikävämpi homma on alkaa karsimaan kun ei millään tunnu loppuvan saati ei löydy mitään loogista tapaa saada järjestystä kämppään.

Luin jostain japanilaisesta joka omisti vain muutamia pareja jokaista vaatekappaletta ja kämpässä oli vain oleelliset eli lähinnä sänky.

Ehkä se tästä.

Ei saatana, sit vaan pitää ostaa isompi talo, jossa isompi varasto ja autotalli...

Kornia ei olekkaan hetkeen tullut kuultua. Ala-asteella se oli yksi favouritse Linkin Parkin ja Bomfunkin rinnalla. Kaikkiruokainen jo silloin.

Missäköhän on mun Linkin Parkin ja LimpBizkitin kasetit, ee oo näkyny.

Jouduin vuonna 2009 pakkokuulemaan tuota poppoota livenä, koska he soittivat Sonispheressä ennen Metallicaa. Linkin Parkin lopetettua huutelin: "Pissikset lähtevät pois ja miehet tulevat kuuntelemaan rokkia!" Sain muutaman paheksuvan katseen...

Mä oon ollut samassa tapahtumassa muuten. Oon ikuisesti katkera vaan mun aikuishenkiselle seurueelle, joka halus leiriytyä piknikille jonnekin miljoona mailia lavalta fiilistelemään. Ei Metallicaa voi fiilistellä piknikillä :confused: Linkin Park meni niissä tunnelmissa vielä ihan ok.

Mä oon ollut samassa tapahtumassa muuten. Oon ikuisesti katkera vaan mun aikuishenkiselle seurueelle, joka halus leiriytyä piknikille jonnekin miljoona mailia lavalta fiilistelemään. Ei Metallicaa voi fiilistellä piknikillä. Linkin Park meni niissä tunnelmissa vielä ihan ok.

Metallican lisäksi tämä jäi mieleen kyseiseltä festarilta paskojen järjestelyiden lisäksi:

Back
Ylös Bottom