Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vauvakuume?No hyi. Ny on kuumetta.
Vauvakuume?
Tarvisin pari päivää lomaa, minkä aikana sängystä poistuttaisiin hakemaan vaan lisää herkkuja (riisiä ja jauhista) jääkaapista tai saunomaan. Pakettiin kuuluisi kokovartalohieronta, antavana ja ottavana osapuolena. Täytyy varata kalenteriin kotiloma.

Mulle kelpais semmonen talviuniaika, jonka jälkeen alkais kesäloma. Ja tämä kaikki palkallisena.
Missä jakkuhelvetissä sinä olet?
Mulle on kerran yksi ihminen suuttunut kun esittelin itseni, vaikka me oltiin joskus aiemmin tavattu. Kuulemma. Jaa.
Juu tätä mie jo suunnittelinki :D sit pilkkihaalarit päällä töihinRevi koko ovi helvettiin ja laita ketjut siihen eteen ristiin, Mad Max kato.
tämä, todellakin tämä, just nyt...
On sitä jo vähän tässä hahmoteltu.Tarvitaan jokaselle oma Uakkeri.
Sitten kun toi villipossukanta räjähtää käsiin ja jotain on tehtävä, niin meillä on alustat valmiina ja hankitaan vaan parit konetykit lisäks ja pistetään possunpoistopisnes pystyyn.
Ajellaan Venäläiskalustolla Mad Max-tyyliin.
Joku vihje tähän on piilotettu, mutta luoja paratkoon mikä?Tarvisin pari päivää lomaa, minkä aikana sängystä poistuttaisiin hakemaan vaan lisää herkkuja (riisiä ja jauhista) jääkaapista tai saunomaan. Pakettiin kuuluisi kokovartalohieronta, antavana ja ottavana osapuolena. Täytyy varata kalenteriin kotiloma.
No voi hemmetti, ei taas!E. Enkä tarkoita mitään hierontaa.
Mun mielestä kuulostaa vähän siltä että rouva haluaa joululahjaksi uuden imurin.Joku vihje tähän on piilotettu, mutta luoja paratkoon mikä?