Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Scroovdriveri tuplana. Sitä paitsi olen ollut pe aamusta asti samoilla silmillä. Repikää siitä huumoria, perkele:cool:.

Scroovdriveri tuplana. Sitä paitsi olen ollut pe aamusta asti samoilla silmillä. Repikää siitä huumoria, perkele:cool:.

004hpa_richard_griffiths_002.jpg

Kasitoistavee Taliskerin vois metsästää, jos löytyis jostain noista tutuista mestoista. Ardbegeja on muistaakseni tarjolla vähän suppeasti.
Tarkoitatteko, hyvä herra, 12 yo not 10 yo? Ei-islay viskeistä Talisker on henkilökohtaisen listan kärkipäässä. 10 yo ja 57 north on hyviä, Stormit melkein yhtä hyviä, 18 yo päräyttävä, 25 yo erikoispäyttävä.

Jos sitä vääntäis pienet nakkisämpylät, nekin täällä kovasti puhuttaneet viime aikoina
Sipulin kuorintaan mars! Ja voi nyt saatana mun screwdriver maistuu ihan vedeltä perkele!
Oli lämpimät juomat suoraan kaupasta niin heitin 3dl sekaan 4 jääkuutioo. No on kylmää mutta on se nyt kumma kun vodka maistuu vedeltä, vaikka juon double onely, eli vodkaa joku 1dl.
Lantrinkit on akkojen hommaa, vähän sama ku ostas Alkosta limukkaa :D

Ja em. aiheesen lisäten, nyt lasissa caol ila de. Aperitiiviksi otin pari lasia laphroaig an cuan mor. Dinneriksi poronvasan sisäpaistia ja pullo luigi bosca malbeccia. Televisiossa näkyy hyvät, pahat, ja rumat, joten lauanatai-ilta voisi sujua huonomminkin.

Back
Ylös Bottom