Onhan tuo mielestäni melko epäkohteliasta lyödä rouvaa lapiolla.
Hirvi on uunissa, aamulla nähdään tulos.
Hirvi on uunissa, aamulla nähdään tulos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jees, 18 yo on jo millä tahansa mittapuulla hyvä viski. Suosittelen maistamaan 25 yo, jos tulee vastaan. Vaikka eihän Island == Islay :D@leoko meinasin juurikin tuota 18yo tuotetta. Pitkäaikainen suosikki.
Äsken maistettiin myös joku single cask olorososötkötys kymppivuotiaasta, mikä meni kanssa sujuvasti alas, mutta tuo em.on Taliskereista edelleen suosikki.
Lantrinkit on akkojen hommaa, vähän sama ku ostas Alkosta limukkaa :D
Joo, pitäs tyypätä tuokin. Hintaa alkaa varmaan olemaan jo jonkun verran, mutta tuskin konkurssia tulee parisenttisestä.Jees, 18 yo on jo millä tahansa mittapuulla hyvä viski. Suosittelen maistamaan 25 yo, jos tulee vastaan. Vaikka eihän Island == Islay :D
Kukin tavallaan, mä en taas juurikaan käy enää nykyään ravinteleisa muuta kuin syömässä.Mä kallistun omalla kohdallani kyllä siihen, että on paljon fiksumpaa käydä ravintolassa nauttimassa juomat silloin, kun viskiä tekee mieli. Periaatteessa vois paria jotain tuttua ja hyvää pitää kotona tarjottavana, mutta hukkaan ne turhan helposti menis, jos rupeisin himaan viskivalikoimaa kasaamaan, kun en himassa oikein juo edes olutta kovin usein. Tai harrasta yleensä tissuttelua.
Aamulenkin paikka.
Kukin tavallaan, mä en taas juurikaan käy enää nykyään ravinteleisa muuta kuin syömässä.
pesin,kuntit,henkilöauton, mitäs siihen tuumaatte