Sauna. Ja crowmoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Lakanan alle pääsee paremmin piiloonEikö rehti märkäpuku olisi hyvä? Puristaa sopivasti pläskin kasaan.
Scroovdriveri tuplana. Sitä paitsi olen ollut pe aamusta asti samoilla silmillä. Repikää siitä huumoria, perkele.
Juoman ajankohta on näköjään all day, tässä tapauksessa toimiiScroovdriveri tuplana. Sitä paitsi olen ollut pe aamusta asti samoilla silmillä. Repikää siitä huumoria, perkele.
Juoman ajankohta on näköjään all day, tässä tapauksessa toimii
http://www.drinkkiklubi.com/drinkkiohje/screwdriver.html
Hifk otti kuokkaan, tsekBarcelona konttasi, nyt jatkoksi possea, fuck yeah
Joko Imperial War Museum on nähty?
Tarkoitatteko, hyvä herra, 12 yo not 10 yo? Ei-islay viskeistä Talisker on henkilökohtaisen listan kärkipäässä. 10 yo ja 57 north on hyviä, Stormit melkein yhtä hyviä, 18 yo päräyttävä, 25 yo erikoispäyttävä.Kasitoistavee Taliskerin vois metsästää, jos löytyis jostain noista tutuista mestoista. Ardbegeja on muistaakseni tarjolla vähän suppeasti.
Lantrinkit on akkojen hommaa, vähän sama ku ostas Alkosta limukkaa :DJos sitä vääntäis pienet nakkisämpylät, nekin täällä kovasti puhuttaneet viime aikoina
Sipulin kuorintaan mars! Ja voi nyt saatana mun screwdriver maistuu ihan vedeltä perkele!
Oli lämpimät juomat suoraan kaupasta niin heitin 3dl sekaan 4 jääkuutioo. No on kylmää mutta on se nyt kumma kun vodka maistuu vedeltä, vaikka juon double onely, eli vodkaa joku 1dl.