Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ärrällä oli kunnon riikinkukko, manne siinä valtavassa värikkäässä mekossa ja hiuslaitteessa. Siihen päälle pingotettu vielä ne ärräliivit :cool:
Vähän arvelutti antaa sille ajokortti ja puhelin, mutta sain ne takaisin, läpeensä rehellistä porukkaa.

ärrällä oli kunnon riikinkukko, manne siinä valtavassa värikkäässä mekossa ja hiuslaitteessa. Siihen päälle pingotettu vielä ne ärräliivit :cool:
Vähän arvelutti antaa sille ajokortti ja puhelin, mutta sain ne takaisin, läpeensä rehellistä porukkaa.
Anteeksi, oliko se siellä töissä vai mitä helvettiä?

Juuvittu, röissä se oli.

Edit voi olla että Rn katteet laskee, kyseessä oli piilokamera tai se pölli mun sotun ja menee luottotiedot.... jännityksellä jään odottamaan.
Minä en ikinä ole nähnyt mannea töissä, tai no olen. Mutta sai kuulemma taannoin 100 000 veromätkyt. Joten hieman oli hommissa parannettavaa.

Manne tuli kattomaan meikäläisen vanhaa autoa kun se oli myynnissä. Oli niin kova tinkimään, että jouduin ottamaan jo taskulampun käteen ja valmistauduin survomaan sen sen otikkoon, kun ei suostunu ystävällisellä kehotuksella poistumaan ja halus vielä eteistä pidemmälle sisään. Osti sen sit.

Back
Ylös Bottom