Entinen Sylvi, nykyään Syntinen Elvi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käy myllyttämässä joku, auttaa kummasti.Huoh, onpahan todella ärsytysherkkä olo.
Sitä ärsytetään kuka ärsyyntyy, voidaan antaa sulle sivusta vähän vauhtia lisää ilman että huomaat.Huoh, onpahan todella ärsytysherkkä olo.
Jos hakkaan vain omaa päätä seinään. Ei muita viitsi kiusata.Käy myllyttämässä joku, auttaa kummasti.
Ei helvetti, vihervassarisuvakkihuorat on sekaisin.
Anteeksi, oliko se siellä töissä vai mitä helvettiä?ärrällä oli kunnon riikinkukko, manne siinä valtavassa värikkäässä mekossa ja hiuslaitteessa. Siihen päälle pingotettu vielä ne ärräliivit
Vähän arvelutti antaa sille ajokortti ja puhelin, mutta sain ne takaisin, läpeensä rehellistä porukkaa.
Juuvittu, röissä se oli.Anteeksi, oliko se siellä töissä vai mitä helvettiä?
Minä en ikinä ole nähnyt mannea töissä, tai no olen. Mutta sai kuulemma taannoin 100 000 veromätkyt. Joten hieman oli hommissa parannettavaa.Juuvittu, röissä se oli.
Edit voi olla että Rn katteet laskee, kyseessä oli piilokamera tai se pölli mun sotun ja menee luottotiedot.... jännityksellä jään odottamaan.