Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tästä tuli mieleen, että aika jännä homma ettei suomalaiset mediat uutisoineet yhtään mitään ruotsissa mellakoineista maahanmuuttajista. Autot paloi ja vesitykit pauhasi, mutta yhtään otsikkoa ei nähty. Ruottalaisten lehtien nettisivuilla kun kävi niin siellä ei paljon muusta ollutkaan juttua.
Elämme mielenkiintoisia aikoja. Ja nyt töihin.

Aika Venäjä/Kiina-meininkiä.
Meitä on vaan niin hyvä vetää perseeseen. Suomi Finland Perkele. Land of Lambs.

e:
Meen keittämään kahvia ja askartelemaan Molotoveja.

jännä homma ettei suomalaiset mediat uutisoineet yhtään mitään ruotsissa mellakoineista maahanmuuttajista

ei saa antaa pelolle valtaa

tämä toimi, en Minäkään tienny mistään mellakoista mitään

Ei näissä herrasmiehissä mitään ongelmaa olekaan, heitä olen kuunnellut jo pitkään.
Ongelma on se tiskikone joka on toisinaan äänessä. Ei pysty yli puolta sekuntia kuuntelemaan, eipysty.
Se on nähty niiiiiiin moneen kertaan että hyvä radio-ohjelma saadaan helposti pilattua kun studioon päästetään nainen.

e: Korporaation historiassa tämä on nyt kolmas tai neljäs kerta.

Samalla tavalla siellä suomipopin aamussa on se tiskikone pilaamassa ohjelmaa. Kyllä mä mieluummin kuuntelen Korporaation teinipimua (en tiedä kyllä oikeaa ikää, mutta vähän teiniltä välillä kuulostaa) ku sitä Annin kikatusta.

Radio-ohjelmat on perseestä, niissä on puhetta ja soitetaan paskaa musiikkia. Siksi töissä soi spotify, ja moottorimarsseilla levysoitinmusiikki, mahdollisesti myös muistikortti- tai bluetooth-musiikki. Ei tule yllätyksiä, eikä paskoja lauluja.

Radiorockin suurin ongelma on se leveily "soitetaan mitä halutaan". Kumman mainstreamia haluavat soittaa, miksi hitossa soittaisivat jos saisivat aidosti päättää eikä tarvitsisi miellyttää massaa. Kyllä mä sen suuren yleisön kosiskelun ymmärrän, se on pelin henki. Mutta älkää tulko mulle lässyttään siitä halusta soittaa.

Radiorockin suurin ongelma on se leveily "soitetaan mitä halutaan". Kumman mainstreamia haluavat soittaa, miksi hitossa soittaisivat jos saisivat aidosti päättää eikä tarvitsisi miellyttää massaa. Kyllä mä sen suuren yleisön kosiskelun ymmärrän, se on pelin henki. Mutta älkää tulko mulle lässyttään siitä halusta soittaa.

Juu samalla tavalla soittolista sielläkin pyörii. Ehkä ne sitten haluavat soittaa bulkkimateriaalia jos halvalla saavat.

Olipahan päivä. Onneksi kotona odottaa irttarit ja kahvi. Sitä ennen pitää hoitaa pari juoksevaa asiaa, jonotusnumero 405 ja palvelevat numeroa 383. Virastot = parasta.

Olipahan päivä. Onneksi kotona odottaa irttarit ja kahvi. Sitä ennen pitää hoitaa pari juoksevaa asiaa, jonotusnumero 405 ja palvelevat numeroa 383. Virastot = parasta.
Voisit olla myös mätänetissä pirkkalassa. Helvetti sitä jonon määrää ja aina sama juttu kun äkkiä tarvis jotain.

joko täällä on ollut puhetta siitä että dänään on virallinen korvapuustipäivä, ihan sama hain munkkeja.
Ei tarvi puhua. Ajattelin nyt 8-10 viikkoa tiputtaa pari kiloa lanteilta. Alkaa vaikuttaan jo kehonpaino juttuihin tuo lisäpaino.

Ei vaiteskaan. Munkkiperjantaista en luovu, ikinä.

Back
Ylös Bottom