Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen tekemässä eri kauppojen irtokarkkihyllyjen välistä lakuvertailua (täyte- ja maustamattomat lakut, pl. se ihmeellinen kova kreemitäyte). Viime viikonlopun Kitumarket on nyt pohjatulos, mutta veikkaan että ei jää kovin korkeille sijoille. Olenhan minä noita kaikkia tietenkin aikaisemminkin syönyt, mutta nyt vasta ryhdyin systemaattiseen vertailutyöhön.

Koulutusta perjantaihin saakka. Tänään joku vuorovaikutussoopa ja perään kolme päivää SQL:ää, josta tulee tod. näk mielenkiintoista.

Jaa, minä kyllä sain käydä ihastelemassa lärviäni kokonaisen 70e hintaan. Toki vuosi oli 2009, onko lie tavat sitten muuttuneet. Tai vaikuttiko asia, että rikos tapahtui 500km päässä ja sain oikein muistaakseni valita mistä laskun sai hakea.

Voisi luulla että kusti polkee koko Suomessa. Tänä vuonna sain itse 200 euron laskun huomaavaisesti kotiin toimitettuna.

Mitä tänne?
thenug-H663pVM8v8.gif

Back
Ylös Bottom