Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muuten ollut härskiä taas. Esim gastroskopia Venäläisellä klinikalla 70luvun laitteella.

Nimim. Kuolen mieluummin kuin teen toista kertaa.
Seuraavaksi sitten kolonoskopia mallia rautakangen päähän VHS-kamera.

Sony_SL-F1_camera.jpg

metallican lisäksi myös ret hot sillipippers olisi saanut jo lopettaa uustuotannon

tuskin muistan koska viimeksi vai onko koskaan soinut raadio rokilla yhtä huonoa kappales kun tämä uus renkutus

#hyhhyh

Radiorockin suurin ongelma on aamuohjelman totaalinen pilaaminen. Olen joutunut siirtymään Suomipopille onely aamuisin.

HUHHUH ja vielä kerran HUHHUH

Minä saan näppyjä nykyään jo pelkästään annin naaman viuhahtamisesta tvruudulla, olen joskus pakon sanelemana joutunut muutaman minuutin kuunnella hänen ääntä

#ei pysty

mikäs Sainiossa ja Moisiossa niin syö Miestä ettei muutamaa tuntia päivässä: pysty

mikäs Sainiossa ja Moisiossa niin syö Miestä ettei muutamaa tuntia päivässä: pysty
Ei näissä herrasmiehissä mitään ongelmaa olekaan, heitä olen kuunnellut jo pitkään.
Ongelma on se tiskikone joka on toisinaan äänessä. Ei pysty yli puolta sekuntia kuuntelemaan, eipysty.
Se on nähty niiiiiiin moneen kertaan että hyvä radio-ohjelma saadaan helposti pilattua kun studioon päästetään nainen.

e: Korporaation historiassa tämä on nyt kolmas tai neljäs kerta.

Kerran kuuntelin ja jannut oli niin ulalla ja myi jotain vitun käsikirjoitettua suvakkipaskaa, että ei ole mitään asiaa kuunnella sellasta propagandaa.
Tästä tuli mieleen, että aika jännä homma ettei suomalaiset mediat uutisoineet yhtään mitään ruotsissa mellakoineista maahanmuuttajista. Autot paloi ja vesitykit pauhasi, mutta yhtään otsikkoa ei nähty. Ruottalaisten lehtien nettisivuilla kun kävi niin siellä ei paljon muusta ollutkaan juttua.
Elämme mielenkiintoisia aikoja. Ja nyt töihin.

Back
Ylös Bottom