Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sohaisen tässä kepilläni surisevaa pesää: Kyllä on niin ylihypetetty kaveri toi QT. Reservoir dogs on omaan makuun ylivoimaisesti kaverin paras tuotos ohjaajana, mutta ei sekään mitään top 10 kamaa. Sen jälkeen kyllä paljon ihan ok leffoja ja jokunen paska, mutta ei mitään kummorista. Kirjoittajana oli nuorempana ainakin kova esim. Dusk till dawn, True romance ja NBK.No ei, Kill Billit ei oo.
Mut Django ja Basterds on. #1 ja #2, keskinäinen järjestys päivästä riippuen.
Oot näköjään impannu liikaa sitä autos pakokaasua, taisi olla pierupitoisuus liian korkee... ;)
Anteeks tyhmyys, mutta mitä toi MF on ?
Ylihypestä en tiiä, mut nää kaks aiemmin mainittua vaan on vitun hyviä leffoja.Sohaisen tässä kepilläni surisevaa pesää: Kyllä on niin ylihypetetty kaveri toi QT. Reservoir dogs on omaan makuun ylivoimaisesti kaverin paras tuotos ohjaajana, mutta ei sekään mitään top 10 kamaa. Sen jälkeen kyllä paljon ihan ok leffoja ja jokunen paska, mutta ei mitään kummorista. Kirjoittajana oli nuorempana ainakin kova esim. Dusk till dawn, True romance ja NBK.
Itse en tuosta Rubystä tykännyt, toisaalta, ei ole koko tyyisuunta niin omaan makuun. Yleisesti on kyllä laadukasta kamaa Pyynikillä.Kaljottelijoille tietoksi:
Pyynikin käsityöläispanimon mieto tumma ale-olut on valittu omassa sarjassaan maailman parhaaksi. Pyynikin klassikko Ruby Jazz Ale palkittiin perjantaina World beer awards -kilpailussa oman sarjansa parhaana.
Sohaisen tässä kepilläni surisevaa pesää: Kyllä on niin ylihypetetty kaveri toi QT. Reservoir dogs on omaan makuun ylivoimaisesti kaverin paras tuotos ohjaajana, mutta ei sekään mitään top 10 kamaa. Sen jälkeen kyllä paljon ihan ok leffoja ja jokunen paska, mutta ei mitään kummorista. Kirjoittajana oli nuorempana ainakin kova esim. Dusk till dawn, True romance ja NBK.
Mulla on joku häiriö aivoissa, jonka vuoksi mulle tulee Buscemista aina mieleen Beetlejuice, vaikka sillä ei kai ton kanssa ollut mitään tekemistä. Sitten katson aina, että eikö se nyt jossain roolissa ollut...ja kyllä, tämä on toistunut monesti.Komp komp Reservoir Dogs. Buscemi 4ever.
Mulla on joku häiriö aivoissa, jonka vuoksi mulle tulee Buscemista aina mieleen Beetlejuice, vaikka sillä ei kai ton kanssa ollut mitään tekemistä. Sitten katson aina, että eikö se nyt jossain roolissa ollut...ja kyllä, tämä on toistunut monesti.
E. Niin joo, kolmoselta tulee nyt ihan pätevä pätkä...ainakin muistaakseni.
E2. Ja jumalauta Herolta Chuck Norrisia
Buscemi on kyllä sellainen "piilotähti". Teki aikanaan yhdessä Brucen kanssa Armageddonistakin muutaman kohtauksen takia katsomisen arvoisen. Tosin suurin osa sen leffoista jää katsomatta, niin en edes tietäis jos se ois huono, kun ei tuu katottua. Kaveri kuitenkin tekee aika paljon noita koko perheen lehvoja yms.Heh, mun päässä Val Kilmer ja Kurt Russell menevät iloisesti mössöksi.
Mutta Buscemi ei ole ikinä ollut huono missään, ja mä sentään oon nähnyt Con Airin ainakin 20 kertaa.
Kaikki toppahousut on taas nukkumassa.