Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eikö teillä näy europort kun kotioloissa joutuu elokuvia katsoamaan

tjjn kollega kin voi osaltani huokaista, kapakkareissusta selvitty, ehjänä, tänäänkin

No ei, Kill Billit ei oo.

Mut Django ja Basterds on. #1 ja #2, keskinäinen järjestys päivästä riippuen.
Oot näköjään impannu liikaa sitä autos pakokaasua, taisi olla pierupitoisuus liian korkee... ;)
Sohaisen tässä kepilläni surisevaa pesää: Kyllä on niin ylihypetetty kaveri toi QT. Reservoir dogs on omaan makuun ylivoimaisesti kaverin paras tuotos ohjaajana, mutta ei sekään mitään top 10 kamaa. Sen jälkeen kyllä paljon ihan ok leffoja ja jokunen paska, mutta ei mitään kummorista. Kirjoittajana oli nuorempana ainakin kova esim. Dusk till dawn, True romance ja NBK.

Kaljottelijoille tietoksi:
Pyynikin käsityöläispanimon mieto tumma ale-olut on valittu omassa sarjassaan maailman parhaaksi. Pyynikin klassikko Ruby Jazz Ale palkittiin perjantaina World beer awards -kilpailussa oman sarjansa parhaana.

pyynikin vahva porter on kyllä yksi parhaista maistamistani

Sohaisen tässä kepilläni surisevaa pesää: Kyllä on niin ylihypetetty kaveri toi QT. Reservoir dogs on omaan makuun ylivoimaisesti kaverin paras tuotos ohjaajana, mutta ei sekään mitään top 10 kamaa. Sen jälkeen kyllä paljon ihan ok leffoja ja jokunen paska, mutta ei mitään kummorista. Kirjoittajana oli nuorempana ainakin kova esim. Dusk till dawn, True romance ja NBK.
Ylihypestä en tiiä, mut nää kaks aiemmin mainittua vaan on vitun hyviä leffoja.

Hateful Eightiä en oo nähny. Ennakko-oletus on, ettei yllä näiden tasolle.

Kaljottelijoille tietoksi:
Pyynikin käsityöläispanimon mieto tumma ale-olut on valittu omassa sarjassaan maailman parhaaksi. Pyynikin klassikko Ruby Jazz Ale palkittiin perjantaina World beer awards -kilpailussa oman sarjansa parhaana.
Itse en tuosta Rubystä tykännyt, toisaalta, ei ole koko tyyisuunta niin omaan makuun. Yleisesti on kyllä laadukasta kamaa Pyynikillä.

Komp komp Reservoir Dogs. Buscemi 4ever.

Komp komp Reservoir Dogs. Buscemi 4ever.
Mulla on joku häiriö aivoissa, jonka vuoksi mulle tulee Buscemista aina mieleen Beetlejuice, vaikka sillä ei kai ton kanssa ollut mitään tekemistä. Sitten katson aina, että eikö se nyt jossain roolissa ollut...ja kyllä, tämä on toistunut monesti.

E. Niin joo, kolmoselta tulee nyt ihan pätevä pätkä...ainakin muistaakseni.

E2. Ja jumalauta Herolta Chuck Norrisia

Viimeksi muokattu:
Mulla on joku häiriö aivoissa, jonka vuoksi mulle tulee Buscemista aina mieleen Beetlejuice, vaikka sillä ei kai ton kanssa ollut mitään tekemistä. Sitten katson aina, että eikö se nyt jossain roolissa ollut...ja kyllä, tämä on toistunut monesti.

E. Niin joo, kolmoselta tulee nyt ihan pätevä pätkä...ainakin muistaakseni.

E2. Ja jumalauta Herolta Chuck Norrisia

Heh, mun päässä Val Kilmer ja Kurt Russell menevät iloisesti mössöksi.

Mutta Buscemi ei ole ikinä ollut huono missään, ja mä sentään oon nähnyt Con Airin ainakin 20 kertaa.

Heh, mun päässä Val Kilmer ja Kurt Russell menevät iloisesti mössöksi.

Mutta Buscemi ei ole ikinä ollut huono missään, ja mä sentään oon nähnyt Con Airin ainakin 20 kertaa.
Buscemi on kyllä sellainen "piilotähti". Teki aikanaan yhdessä Brucen kanssa Armageddonistakin muutaman kohtauksen takia katsomisen arvoisen. Tosin suurin osa sen leffoista jää katsomatta, niin en edes tietäis jos se ois huono, kun ei tuu katottua. Kaveri kuitenkin tekee aika paljon noita koko perheen lehvoja yms.

Sitten kevyt quote näin pe -illan ratoksi:

"Uh uh, I don’t tip. No, I don’t believe in it. … Don’t give me that, if she don’t make enough money she can quit. … I don’t tip because society says I have to.

All right, I mean I’ll tip if someone really deserves a tipping, if they really put forth the effort, I’ll give them something extra, but I mean this tipping automatically, it’s for the birds. I mean as far as I’m concerned they’re just doing their job. … She was okay.

She wasn’t anything special. … Look I ordered coffee all right? Now we’ve been here a long fuckin’ time, she’s only filled my cup three times. When I order coffee I want it filled six times. …

The words “too fuckin’ busy” shouldn’t be in a waitress’ vocabulary. … Jesus Christ, these ladies aren’t starving to death. They make minimum wage. I used to work minimum wage and when I did I wasn’t lucky enough to have a job that society deemed tip worthy. …

You know what this is? It’s the world’s smallest violin playing just for the waitresses. … So is working at McDonald’s but you don’t feel the need to tip them do you? Well why not? They’re serving you food. But no, society says don’t tip these guys over here, but tip these guys over here. That’s bullshit. … Fuck all that. … I mean I’m very sorry the government taxes their tips. That’s fucked up.

That ain’t my fault. I mean it would appear that waitresses are one of the many groups the government fucks in the ass on a regular basis. I mean show a piece of paper that says the government shouldn’t do that, I’ll sign it, put it to a vote, I’ll vote for it, but what I won’t do is play ball. And this non-college bullshit I got two words for that: learn to fucking type, ’cause if you’re expecting me to help out with the rent you’re in for a big fucking surprise."

- Mr. Pink

Viimeksi muokattu:
Kaikki toppahousut on taas nukkumassa.

Mielellään nukkuisin, mutta kipu pitää hereillä huomattavasta lääkityksestä välittämättä. Himpura. Pakko lienee siirtyä Lyricaan.

Back
Ylös Bottom