Onkohan ne tarkkoja ketä sinne päästetään, pitää kysyä tullista.
Ärsyttävin maahantulo, mitä missään on tullut vastaan. Vaikkakin viimeksi Bostonin kentällä sähköiset systeemit pelas yllättävän nopeasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan ne tarkkoja ketä sinne päästetään, pitää kysyä tullista.
Ärsyttävin maahantulo, mitä missään on tullut vastaan. Vaikkakin viimeksi Bostonin kentällä sähköiset systeemit pelas yllättävän nopeasti.
San Josessa ei ollut oikeastaan mitään ärsyttävää, paitsi jonotus. Ja ne typerät lomakkeet (ESTA ja tullilomake joka täytettiin koneessa).
Olen kuullut inhokertomuksia Israeliin lentäneiltä. Taitavat ottaa ihan satasella maahantulijan epäilyn siellä. Vaikka olisi pellavapäinen eu-kansalainen.
Se ois kohta mentävä puhuvan katsastusmiehen luo...

Paljon suunnilleen maksaa lennot jenkkeihin jos on itse joustava, ei ole pakko päästä just silloin ja silloin. Hotelleja ainakin löytyy halvalla.
Myö oltiin kesäkuussa, maksoi yhdellä vaihdolla Helsingistä Nyciin 315 euroa per naama ees taas. Ei paha, kun vaihdon kanssa matka kesti "vain" 11-12h
Reykjavikin kautta? Itse lensin Bostoniin sitä kautta ja oli kyllä Iceland Air tehny sujuvaksi vaihdon. Mukava reitti IMO.
Myö oltiin kesäkuussa, maksoi yhdellä vaihdolla Helsingistä Nyciin 315 euroa per naama ees taas. Ei paha, kun vaihdon kanssa matka kesti "vain" 11-12h
.Django!
Anteeks tyhmyys, mutta mitä toi MF on ? Nääin Litukassa joku päivö, mutten tajunnu, mihun sitä voi käyttää tai oikeastaan edes mitä se on.Melko kiltisti tullu syötyä viime aikoina. Ny vähän lipsahti. 8 paahtoleipää tuorejuustolla ja marmelaatilla. Ja Marshmallow Fluffia. :oops:
Framework vai kenties unchained ?Django!
No ei, Kill Billit ei oo.Itse valitsen Jack Reacherin kaikki tarantino ei oo laatua imo
Djangon ja dr. King Schultzin seikkailut.Anteeks tyhmyys, mutta mitä toi MF on ? Nääin Litukassa joku päivö, mutten tajunnu, mihun sitä voi käyttää tai oikeastaan edes mitä se on.
Framework vai kenties unchained ?