Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse huomasin selvän eron spoottifyn ja laserlevyn välillä jo tehosekoitinta kuunnellessa, kun ostin nykyiset kovaääniset
Ultimeetsian kirja muuten toimii hyvänä unilääkkeenä, pari sivua eteenpäin ja varmasti alkaa nukuttamaan. Minusta tuntuu, etten saan sitä koskaan luettua loppuun asti.
Ai jännä, etkö olekaan ahminut sitä intohimon kourissa yötä myöten?
Mikä oli Spotifyssä käytössä ollut äänenlaatuvalinta ja kuinka nopea oli yhteys?
En. :( vähän harmittaa, kun odotukset oli melko suuret. Se on aika huono.
Mielestäni huonous oli melkolailla ennakkovaroitettu.
Maxilta tulee kyllä melko kattavia vastauksiaHmm, onhan noita ja uusiakin on tullut pari. Kaikissa en oo itekään kerennyt käymään, mutta jotain kommenttia. Uusimmat siis Lutakon nurkka ja Le Qulkuri. Molemmat käsittääkseni ihan hyvässä nosteessa, ensin mainitussa tuttu keittiömestari, joka nauttii kyllä arvostusta noissa piireissä. Näistä kahdesta kallistuisinkin ensin mainittuun kehujen perusteella. Qulkurista on kuulunut vähän kahdenlaista kommenttia.
Harmooni on arvostettu paikka, ja siellä on nykyään todella kova porukka töissä. Tulee olemaan itsellä seuraavana, kun mennään rouvan kanssa paremmin syömään. Lista on vähän säikäyttänyt tyylillään itseänikin, mutta oon melko varma, että ravintolaelämyksenä ei tule pettämään. Samantyylisistä Figaroa ja erityisesti Figaron härkää voi suositella. Pääsee ns. hienommin syömään, mutta ainakin tuolla mainitulla annoksella saa takuulla mahansa täyteen, ja homma on pelannut aina moitteetta.
Keskustan burgerivetoisia mestoja en osaa oikein suositella, mutta saahan niistä melkein kaikista ihan siedettävää sapuskaa, jos sen tyyliseen päätyy. Uusi Passion oli nostanut tasoaan sitten avaamisen, kun käytiin joku viikko sitten. Mainittua Revolutionia oon aika jäävi arvostelemaan, mutta sanotaan nyt vaikka niin, että siellä voi oheistoiminta ja kiire sotkea ruokailijan paletin aika pahasti. En siis menisi viikonloppuiltana. Ruoassa ei ole mitään vikaa tuossa kategoriassa.
Viimeinen ei ole ehkä mikään kovin loistelias treffipaikka, mutta hinta-laatusuhteeltaan parhaita mestoja on aseman intialainen ravintola Shalimar. Annokset on isoja ja maukkaita, aina on homma toiminut ja tosiaan hintalapun ei pitäisi ajaa ketään konkurssiin. Josko noista jotain vinkkiä irtoaa.

Seuraava kysymys onkin sitten se, että kuka pakkislainen pystyy esim työpaikallaan leikkaamaan Hardox500 levyä
jääkaapin sisällön perusteella arvioidaan tyyppejä ja valikoidaan treffikumppani.Töitten ohes katon Lääkärit keskustelupökälettä. Nyt käsitellään uutta deittailupalvelua. Jääkaappideittailuajääkaapin sisällön perusteella arvioidaan tyyppejä ja valikoidaan treffikumppani.
Olen sanaton.