Jos haluaa oikein Hi-Fi niin sinihammas ei rulez, piuhan paikka.
#tsek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tolla on joitain makeita tekeleitä. Tuokin näyttää todella hyvältä. Perusmallit sattuu vaan aika paljon silmään, vaikka takuulla todella laatuinstrumentteja. Tolla oli jotain hyvää dokkariakin youtubessa, jota kattelin.@Max131 lle keppi. Floikka ja kaikkee.
Tässä on tullut kyllä laiskaksi. Ei puhettakaan, että jaksais rampata levyjä vaihtamassa soittimella. Ei varmaan kannata meikäläisen vinyylejäkään ruveta harrastamaan. Joutuis vielä kuuntelemaan kokonaisia levyjä, mikä olis jo sekin oma shokkinsa.tarkoitin että spotifyn laatu ei kelpaa, laserlevyltä pitää soitto soida, kotona
Tässä on tullut kyllä laiskaksi. Ei puhettakaan, että jaksais rampata levyjä vaihtamassa soittimella. Ei varmaan kannata meikäläisen vinyylejäkään ruveta harrastamaan. Joutuis vielä kuuntelemaan kokonaisia levyjä, mikä olis jo sekin oma shokkinsa.
Mulla se melkein jää pidemmille matkoille ja lenkeille, kun tulee ajatuksen kanssa kuunneltua kokonaisia levyjä. Ei himassakaan oikein nykyään jaksa keskittyä, kun pitää touhuta montaa asiaa kerralla.Himassa sit kokonaisia levyjä.
Mulla on selkeästi liian huonot nuo paremmatkin vehkeet kun en huomaa huonolaatuisuutta. Toki olen premium-käyttäjä. Asetuksissa näyttää olevan "automaattinen laatu" mikä tarkoittanee parasta mikä mahtuu streamina senhetkisen putken läpi.tarkoitin että spotifyn laatu ei kelpaa, laserlevyltä pitää soitto soida, kotona
ja japanilais-tanskalaiset, kaksi kanavaa, onely
Mulla se melkein jää pidemmille matkoille ja lenkeille, kun tulee ajatuksen kanssa kuunneltua kokonaisia levyjä. Ei himassakaan oikein nykyään jaksa keskittyä, kun pitää touhuta montaa asiaa kerralla.
Vaikea nykyään myös löytää artisteja ja levyjä, joiden parissa jaksaisi tosiaan koko levyn ajan... ehkä tuota on vaan päässyt liian malttamattomaksi.
Joissain levyissä on kyllä selkeästi eroa kuunteluvälineellä
itse huomasin selvän eron spoottifyn ja laserlevyn välillä jo tehosekoitinta kuunnellessa, kun ostin nykyiset kovaääniset

Alkoi itseään vaan häiritä merkittävästi se että latisti kokemusta kun kuunteli jotain teknisempää kamaa kotihifillä ja sitten kun laittoi saman luureista reissun päällä niin ei päästy samoihin sfääreihin.