Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niijjoono,Minä,lasken kuuntelemiseksi vain sen kun istun sohvalla ja kuuntelen, henkilöautolla ajaessa kuuntelemistakaan en laske koska auton äänenlaatu ei vastaa kriteerejä minkä voisi laskea kuunteluksi
Iso Nivea.
Huomen illalla vielä vähemmän?Kohta on työpäivä takana ja hillun edelleen yökalsareissa ja ilman rintsikoita. Hähää!

Mahottoman paljon keränny ilmasta karkkia ja syöny pehmistä/jäätelöä.
"Koulutuspäivät"Ilmasta karkkia? Missä?
Ei ole possuja enää. Lähtivät kurkien mukana aurassa lentäen Afrikkaan. Mä näin.
Ei ole possuja enää. Lähtivät kurkien mukana aurassa lentäen Afrikkaan. Mä näin.
JepjepHuomen illalla vielä vähemmän?![]()

Joko saa mennä nukkumaan?
Nyt on kyllä paskat paikat. Tässä ei ole enää mitään muuta jäljellä tehtäväksi kuin heittää silakat oksille.Onko tämä sellainen hätähuutoviesti, johon lähimmäisten täytyisi reagoida? Ollaanko nyt viimeisellä rannalla? Onko mitään enää tehtävissä?
Istutaan ja odotetaan. Meillä on salainen ase kypsymässä maakellarissa.mites kuntien kilpavarustelulle porsaita vastaa nyt käy
Kävin Seinäjoella sairaalassa tai jotain sinnepäin. En kuollut, vammautunut tai traumatisoitunut. Hyvä päivä.