Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

niijjoono,Minä,lasken kuuntelemiseksi vain sen kun istun sohvalla ja kuuntelen, henkilöautolla ajaessa kuuntelemistakaan en laske koska auton äänenlaatu ei vastaa kriteerejä minkä voisi laskea kuunteluksi

niijjoono,Minä,lasken kuuntelemiseksi vain sen kun istun sohvalla ja kuuntelen, henkilöautolla ajaessa kuuntelemistakaan en laske koska auton äänenlaatu ei vastaa kriteerejä minkä voisi laskea kuunteluksi

Mulla on jonkinlainen rajanveto siinä, että mitä viitsii jostain spotifysta kuunnella puhelimella ja mihin tarvitaan oikeat laitteet. Lasken sen ruokaa laittaessa tai pyykkiä viikatessa tehdyn kuuntelun kuitenkin sen verran aktiiviseksi kuunteluksi, että jotain saa irtikin (ja on ne oikeat vehkeet).

Ei ole possuja enää. Lähtivät kurkien mukana aurassa lentäen Afrikkaan. Mä näin.

Onko tämä sellainen hätähuutoviesti, johon lähimmäisten täytyisi reagoida? Ollaanko nyt viimeisellä rannalla? Onko mitään enää tehtävissä?

Onko tämä sellainen hätähuutoviesti, johon lähimmäisten täytyisi reagoida? Ollaanko nyt viimeisellä rannalla? Onko mitään enää tehtävissä?
Nyt on kyllä paskat paikat. Tässä ei ole enää mitään muuta jäljellä tehtäväksi kuin heittää silakat oksille.
Pyysin jo apua, mutta ei tullut edes silakan hajua.

mites kuntien kilpavarustelulle porsaita vastaa nyt käy
Istutaan ja odotetaan. Meillä on salainen ase kypsymässä maakellarissa.

Back
Ylös Bottom