Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä tykkään revolutionista, mutta jos pitää mammaa viedä saatille ja hällä on korkkarit, niin sitten ehkä en menisi. Muuten on kyllä hyvät burgerit.

Tai ainakin oli, joskus.

Se kun on lopettanut jo tuon reissuilun, syömis ja juomis -työn, niin enään ei niin paljon tiedot päivity. Kun ei saa palkkaa moisesta hurvittelusta enään.

kysymys ja vastaus: mikä muu orkesteri joka säännöllisesti GAYkkailee isänmaassamme, tarjoaa vastaavaa kitaravallia, livenä
No ei kauheasti vastaavia tasapaksua paskaa soittavia löydykään. Perkeleesti parempia kyllä löytyy. Harmittavasti vaan ovat suurimmaksi osin sen verran laadukkaampia, että kysyntää on myös ulkomailla, eikä ehdi vetää kolmea keikkaa viikossa kotosuomessa.

@vokot Ei kyllä pysty keksimään noin paljon hyviä suomalaisia, vaikka ottais ei-hevitkin mukaa. Riittää vähempikin keikkailu, jos vastapalloon saa parempaa tuotosta.

toisille riittää vähemmän

viimeisenä kolmena viikkona olen tainnut kuunnella, kotioloissa, kahta tai kolmea levyä

upload_2016-9-22_13-15-5.webp

Herrantähden voi ihmistä haukotuttaa. Onko tähän ihan ok vetäistä pala kääretorttua avuksi? Tosin se vika pala jo varmaan hävis tuolta mun jumitellessa.

toisille riittää vähemmän

viimeisenä kolmena viikkona olen tainnut kuunnella, kotioloissa, kahta tai kolmea levyä

Meillä soi arkipäivänä viiden levyn vaihtaja vähintään kerran, viikonloppuna sit enemmän. Joku minulle muinoin elvisteli että hänellä on jopa 100 cd-levyä, ei millään ehdi kuunnella kaikkia. Kohteliaasti nielin kieleni.

Ähää. Mie luulin et liittyi noihin mun ripulijuttuihin.

Kyllä ribbe on parempi kuin ankara ummetus.

#3.12 joulupipari

Joulupiparia ei ole tarjolla Kuopiossa. :( Sen sijaan ostettu liput jo Jarkko Aholaan ja Raskasta Jouluun. RJ:n kanssa pahasti samana viikonloppuna Amorphis Joensuussa. Tosin eri iltoina eli mahdollisuuksien rajoissa.

viiden levyn vaihtaja

Minä en yleensä viihdy viikonloppuisinkaan noin pitkää aikaa kotioloissa että ehtisi viis levyä kuunnella

arkena voisi nippa nappa yhten levyn, usein menee monta arki päivää etten avaa ku tölsyn ehtoolla sitten, ennen kun panen maata

Minä en yleensä viihdy viikonloppuisinkaan noin pitkää aikaa kotioloissa että ehtisi viis levyä kuunnella

arkena voisi nippa nappa yhten levyn, usein menee monta arki päivää etten avaa ku tölsyn ehtoolla sitten, ennen kun panen maata

Meillä soi taustalla lähes aina. Sit ei soi jos itse soittaa jotain. Niin ja töissä kuuntelen vähintään työmatkat (2x45 min) ja päivän aikana sen mukaan mitä on omassa työpisteessä tehtävää. Se on sitten eri asia että kuinka monta levyä ehtii niin että keskittyy vain kuuntelemiseen. Telkkaria arkisin ehkä 20-60 min, tosin jos tunnin katsoo ja/tai on juoksupäivä niin sit ei jää työpäivän jälkeen aikaa viidelle levylle (hyvä jos yhdelle). Elämä on valintoja jne., sille tekee aikaa mille haluaa.

Toim. huom. osa levyistä on sen 20 min, niin ehkä tätä pitäis ajatella aikana eikä kappaleina.

Back
Ylös Bottom