Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Leipäkin vasta uunissa. Pääse ikinä syömään.

Mutta onneksi on ajankulua.
lesss.gif

Pistää kyllä vähän hermoa kiristämään nuo katutyöt tässä kämpän vieressä. Nukuin parvekkeen ovi auki ja totta munassa tasan klo 7 aloittaa sitten kivisirkkeli laulamaan. Kyseisestä pelistä lähtee kyllä erityisen vittumainen ääni.

Kahvia.

Pistää kyllä vähän hermoa kiristämään nuo katutyöt tässä kämpän vieressä. Nukuin parvekkeen ovi auki ja totta munassa tasan klo 7 aloittaa sitten kivisirkkeli laulamaan. Kyseisestä pelistä lähtee kyllä erityisen vittumainen ääni.

Kahvia.
Ommuute saatanan ärsyttävää.

Pari viime kertaa kun ollut Oulussa yötä, niin siellä kun tuntuis se koko keskusta olevan remontissa... Viimeks tais kuudelta tartata kaivinkone ja kuorma-auto ikkunan alla.

Nyt se on tapahtunut. Mulla on kolmenkympin kriisi. Joudun ostamaan uudet silmälasit ja piilart, ostin 12 kuukauden pt-valmennuksen ja sekä mikkihiiri että batman kuosiset housut. Seuraavaksi varmaan on vuorossa tukan värjäys siniseksi ja piilokalju (oikeesti) :D

En oo tainnut metsään paskoa armeijan jälkeen.

Minulla taitaa olla vain kuukausi edellisestä kerrasta! Onhan se raikasta toimintaa ja fysiologisesti kyykkyasento on parempi kuin pöntöllä istuminen.

Minulla taitaa olla vain kuukausi edellisestä kerrasta! Onhan se raikasta toimintaa ja fysiologisesti kyykkyasento on parempi kuin pöntöllä istuminen.
Miusta ois hyvä jos suomeskin ois niittä reikävessoja. On ne parempia vaik ekan kerran ku sellaseen eksyin niin ihmetyttihän se :D mun viimesin puskapaska oli reilu 10 vuotta sitten. Ripuli iski kauppamatkalla ja piti käydä pikkupusikossa :(

Maailma kirkastui hetkessä kun löysin rillini. Oliha nuo taas puolisen vuotta kateissa :D piilorillit

Minähän en Mistään Mitään Tiedä, mutta tulipahan esimmäisenä nyt mieleeen, että rupesikodan Meidän Davea nyt jännittämään

Back
Ylös Bottom