Deleted member 43228
Juu kesäpojilla soi se joku, jonka nimeä en nyt enään muista vaikka joka päivä sen melkein kesällä kuuli.Soihan siellä se ihme suomalainen kesälallatuskin, ihan tsoukilla. Ihan kaamee!!
Edit, tämä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu kesäpojilla soi se joku, jonka nimeä en nyt enään muista vaikka joka päivä sen melkein kesällä kuuli.Soihan siellä se ihme suomalainen kesälallatuskin, ihan tsoukilla. Ihan kaamee!!
Rockillakin soittivat. Hetken.
.
kyllä suukin taitaa välillä vähän napsata
on muuten kuntit vierähtänyt sitä aikaa siitä kun viimeksi yli kolme annosta tullut nautittua, ainakin kuukausi
Miksi muuten jotkut pitää turvakenkiä aina, onkohan ne jollekin ainoat kengät.
Juu kesäpojilla soi se joku, jonka nimeä en nyt enään muista vaikka joka päivä sen melkein kesällä kuuli.
Edit, tämä
Esikoisella oli koulupäivä, sinne sai mennä vanhemmat ja sisarukset. Oli suunnistusta, äidinkieltä, askartelua ja lauluhetki. Mä olisin tarvinnut kahvia :DSulla vai jälkeläisillä?
Ja jos vokot ei toimi tänään kuskina, niin sitten sulle napsuu: matkustajan nakki.Jaa. Napsuukohan se kuskinnakki mulle sitte tänään.
PAITSI elämälle välttämättömät tarvikkeet.xxl kaupassa on kaikki -20%, svink svink
Onko @Sylvi menossa Kuopijo halliin?
Ja jos vokot ei toimi tänään kuskina, niin sitten sulle napsuu: matkustajan nakki.
Törkeetä.
Semmosia ei näkyny mut röyhkeitä eläkeläisiä, niillä ei oo ikinä aikaa jonottaa. Törkeästi meni mun vuorolla lpg-hoito kokeiluun. Murrrrr.Onko alastonta mieslihaa näytillä? Jotain hässäkkää siellä ollut jo keskiviikkona, koska Sylvin sählykerhon vuoro oli peruttu tylysti.
Mitenhän on? Saakohan Sylvikin itselleen säbäpelaajan kropan..? Sellaisen honteloraajaisen ja alipainoisen gasellimaisen figuurin. Olisi vaihtelua tähän taistelutankkimalliin #ostinnamiakaupasta

Ja omronin kehonkoostumusmittauksen mukaan mun rasvaprosentti on yli 36
#minäkinvoisinostaanamiakaupasta