Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep. Tosin sitä kannattaa pitää kädessä eikä taskussa tms taivalluksen ajan että tehoaa toivotunlaisesti. Määränsä käveltyä se on sitten valmis.

Jep. Tosin sitä kannattaa pitää kädessä eikä taskussa tms taivalluksen ajan että tehoaa toivotunlaisesti. Määränsä käveltyä se on sitten valmis.

Tän takia liikenteessä on uusi vaara. :(

Kuulemma on taas joku tullut auton töytäisemäksi kun on munaansa tuijottanut kävellessä liikaa.

Olen yökylässä lapsiperheessä. En kyllä tavallisesti ole tähän aikaan lauantaisin hereillä, paitsi tiedekuntatentit on jostain syystä lauantaisin.

Oon sängyssä piilossa vielä, mutta ihan ku tuoksuis kahvi...

toki vielä ennättää halutessa hyvin tän vkonlopun aikana.
Helposti, useammatkin kännit.

Vois vaan kerrankin koittaa säästää itteensä alkuviikolle, vaikka maanantaina ei olis edes oikeita töitä. Täähän voi toki muuttua illan mittaan, mutta salille nyt ainakin seuraavana.

Tein puuroa munalla. Hyvää oli.

Vois oikein keittää kahvit, niin sais useemman kupin siemasta.

Ajattelin myös tehdä leipää. Tuntuu että kaupan leivät on kyllä aika perseestä.

V*tun autonromu.

Automaattilaatikko temppuilee vaikka vasta käytettiin auki ja huollettiin.
Etuiskareista vuotaa öljyt.
Oikea etu alatukivarsi väljä.
Takajousi poikki.
Vesipumppu vollottaa.
Pakoputken takavaimentimen pönttö ruostunu ihan pehkuksi.
Tuulilasi halki.
Mersun merkkikin katkes juuresta.

Tulis etes poro tielle.

Iloinen aamu. Noidannuoli yllättävän vähäoireinen. Salille kevyt juNppaa mielessä. Eka "raskas" sarja. Naps! Ja pää ei käänny oikealle. ..ttu.

Mulla kans niksahti/venähti jotain tänäaamuna ristiselän juuresta oikeelta. Vittumaisen tuntusta kun ei pysty ees istuun kunnolla.

E. Kuppi kahvia ja keksi, se siitä sitten antautuu...

Back
Ylös Bottom