Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullapas napsahti keskiviikkona salilla tunnin spinningpyöräilyn jälkeen lapojen välistä huhtikuusta asti vaivannut lukko auki! Sössin miinaharavan ja harmistuksissani nojasin tuolilla voimakkaasti taakse ja heilautin vielä päätäkin taaksepäin samalla vauhdilla nii kuulu mukavan terävä napsahdus selästä. Teki hyvvääää. Eipä tehonnu hierojat, naprapaatit tai omat kääntlyt ja vääntelyt tuohon lukon prkl...

Onko @Sylvi menossa Kuopijo halliin?

Miksi muuten jotkut pitää turvakenkiä aina, onkohan ne jollekin ainoat kengät.

Mun veli pitää noita kans aina, kerran kysäisin miksi ihmeessä? Sanoi että on mukavan tuntuiset jalalle. Se on mielestäni hyvä peruste.

Juu kesäpojilla soi se joku, jonka nimeä en nyt enään muista vaikka joka päivä sen melkein kesällä kuuli.

Edit, tämä

Sama shitti!

Onko @Sylvi menossa Kuopijo halliin?

Onko alastonta mieslihaa näytillä? Jotain hässäkkää siellä ollut jo keskiviikkona, koska Sylvin sählykerhon vuoro oli peruttu tylysti.

Mitenhän on? Saakohan Sylvikin itselleen säbäpelaajan kropan..? Sellaisen honteloraajaisen ja alipainoisen gasellimaisen figuurin. Olisi vaihtelua tähän taistelutankkimalliin #ostinnamiakaupasta

PAITSI elämälle välttämättömät tarvikkeet.

#bicylinder

IMG_7338.webp

Ei, muita keksintöjä tällä kertaa.

Talvisäilöin yhden B-Kingin tänään. Pesun jälkeinen lämpimäksikäyttö on aina yhtä mukava vaihe, kuten vokot rivinelosen laulun ystävänä tietääkin.

Onko alastonta mieslihaa näytillä? Jotain hässäkkää siellä ollut jo keskiviikkona, koska Sylvin sählykerhon vuoro oli peruttu tylysti.

Mitenhän on? Saakohan Sylvikin itselleen säbäpelaajan kropan..? Sellaisen honteloraajaisen ja alipainoisen gasellimaisen figuurin. Olisi vaihtelua tähän taistelutankkimalliin #ostinnamiakaupasta
Semmosia ei näkyny mut röyhkeitä eläkeläisiä, niillä ei oo ikinä aikaa jonottaa. Törkeästi meni mun vuorolla lpg-hoito kokeiluun. Murrrrr.
Ja omronin kehonkoostumusmittauksen mukaan mun rasvaprosentti on yli 36 :)
#minäkinvoisinostaanamiakaupasta

Ja omronin kehonkoostumusmittauksen mukaan mun rasvaprosentti on yli 36 :)
#minäkinvoisinostaanamiakaupasta

Väänsitkö koneen rusetille?

Tollanen vehje näytti mulle joskus 6% rasvoja. Ylipainoa oli ehkä 15kg ja ihopoimu kourallinen.

Back
Ylös Bottom