Deleted member 43228
En tiedä, et kai ole pohtinut.Voi teitä poikia.
TJJ:stä tuli mieleen, että minkähän takia nuo lääkärit on aina vähän omituisia. Varsinki vanhemmat. Onko ne ollu jo nuorena samanlaisia vai onko niistä tullut ajan myötä omituisia? Ja miksi ne mumisee itsekseen eikä puhu potilaalle? Tuleeko Kajsnasta ka TJJ:stä samanlaisia? Vai onko TJJ jo nyt omituinen mumisija?
Oonkohan mä pohtinu tätä joskus aiemminkin? Ehkä.
Mutta, minä olen tullut siihen tulemaan, jotta viina on turruttanut rankimpien juhlioiden aivosopukoita lääkisessä. Mitä viereltä seurannut, niin kuvitelmissa oli joskus, että he ovat raittiita ja tykkäävät lukea. Mutta ei, raittiita he eivät ole. Tykkäävät toki lukea, krapulassa
Mikä on tohtorin resepti tähän?
Edit, hokasikikin että teoriani voi pitää paikkansa. Tjj ei liiemmin viinalla läträä ja puhetta piisaa sama kaislan kohdalla. Sen vaan kyykkää ja tyrmää miehiä, salilla.

bluetoothilla toimii eli langattomat, hienkestävät, tiukka istuvuus ja erikoinen pehmustemateriaali mitkä pitää setin päässä voi käyttää siis hyvin myös juostessa, irrotettavat pehmusteet voi pestä pesukoneessa, kosketusnäyttö oikeassa korvakuulokkeessa jolla voit suoraan vaihtaa biisiä / säätää volaa / play tai pause. Kuulokkeissa myös sisäänrakennettu mikrofoni eli voit ottaa vastaan puhelut myös. Ja mikä tärkeintä tietenkin yllättävän hyvä äänenlaatu! 99euroo. Ostin ite kun 60kpl oli jossain verkkokaupan OHO-alennuksessa 60e, ne myytiin alle minuutissa, oon tosi tyytyväinen näihin ja oisin maksanu ton 99:kin :D