Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi teitä poikia.

TJJ:stä tuli mieleen, että minkähän takia nuo lääkärit on aina vähän omituisia. Varsinki vanhemmat. Onko ne ollu jo nuorena samanlaisia vai onko niistä tullut ajan myötä omituisia? Ja miksi ne mumisee itsekseen eikä puhu potilaalle? Tuleeko Kajsnasta ka TJJ:stä samanlaisia? Vai onko TJJ jo nyt omituinen mumisija?

Oonkohan mä pohtinu tätä joskus aiemminkin? Ehkä.
En tiedä, et kai ole pohtinut.

Mutta, minä olen tullut siihen tulemaan, jotta viina on turruttanut rankimpien juhlioiden aivosopukoita lääkisessä. Mitä viereltä seurannut, niin kuvitelmissa oli joskus, että he ovat raittiita ja tykkäävät lukea. Mutta ei, raittiita he eivät ole. Tykkäävät toki lukea, krapulassa

Mikä on tohtorin resepti tähän?

Edit, hokasikikin että teoriani voi pitää paikkansa. Tjj ei liiemmin viinalla läträä ja puhetta piisaa sama kaislan kohdalla. Sen vaan kyykkää ja tyrmää miehiä, salilla.

Mä olen tullut siihen lopputulokseen, mitä nyt lääkäreiden kanssa ollut tekemisissä ammattimaailmassa, niin ne on kaikki hulluja. Itse siis yhtään vähemmän hulluna siellä samassa porukassa, paskasaavin toisessa päässä vain.

Teillä näyttää olevan kotiasiat kunnossa! Oletan, että kyseessä oli kuva taloudenhoitajastanne tarjoilemassa teille iltapalaa.

Etkö sä nyt kajsna tunnista? Se on tarjoillut koko kesän munkkeja Dr TJJlle.

törkeetä

Onneksi kaisla ei ole näkemässä. Munkkeja.

Kukaan ei huomauttanut hiirestä munkin päällä. Huomionne kohdistuu siis olennaiseen. Hyvä! :D

TJJ:stä tuli mieleen, että minkähän takia nuo lääkärit on aina vähän omituisia. Varsinki vanhemmat. Onko ne ollu jo nuorena samanlaisia vai onko niistä tullut ajan myötä omituisia? Ja miksi ne mumisee itsekseen eikä puhu potilaalle? Tuleeko Kajsnasta ka TJJ:stä samanlaisia? Vai onko TJJ jo nyt omituinen mumisija?

Oonkohan mä pohtinu tätä joskus aiemminkin? Ehkä.

Olet pohtinut. Kai. Mumisen, kotona. Joskus huomaan mumisevani töissäkin, yleensä pyrin välttämään, mutta joskus tulee "ajateltua ääneen".

Nyt lähden. kääntämään veistä haavaan.

Ei kai... Hyi. En kyllä tarkistanu erikseen, mut siis semmonen mansikka missä oli "valkosuklaakuorrutus".
No just semmonen...En nyt ihan sata ole, mutta muistasin joskus aikaa sitten kattoneeni, että vain karamelli, laku ja chunky choko on hera-kamaa ja muut soijaa.
Voin toki olla väärässäkin. Olisi ensimmäinen kerta.

Pitäisiköhän sitä ostaa semmoset langattomat kuulokkeet. En tykkää ku salilla soi Nova ja olishan se kiva vaihteeksi kuunnella jotain ihan itsekseen.

@cisco

Höhö

DSC_0029.webp

saako halvalla hyvää

Minä kuuntelen kuntosalijumpalla: omia ajatuksia, ei raarioon ehi keskittyä

Pitäisiköhän sitä ostaa semmoset langattomat kuulokkeet. En tykkää ku salilla soi Nova ja olishan se kiva vaihteeksi kuunnella jotain ihan itsekseen.
Suosittelen urbanears hellaseit verkkokaupasta :) bluetoothilla toimii eli langattomat, hienkestävät, tiukka istuvuus ja erikoinen pehmustemateriaali mitkä pitää setin päässä voi käyttää siis hyvin myös juostessa, irrotettavat pehmusteet voi pestä pesukoneessa, kosketusnäyttö oikeassa korvakuulokkeessa jolla voit suoraan vaihtaa biisiä / säätää volaa / play tai pause. Kuulokkeissa myös sisäänrakennettu mikrofoni eli voit ottaa vastaan puhelut myös. Ja mikä tärkeintä tietenkin yllättävän hyvä äänenlaatu! 99euroo. Ostin ite kun 60kpl oli jossain verkkokaupan OHO-alennuksessa 60e, ne myytiin alle minuutissa, oon tosi tyytyväinen näihin ja oisin maksanu ton 99:kin :D

2_305123-288x271.jpg

Back
Ylös Bottom