Suosittelen. Kiinan pojalta saa edukkaasti.
Hyvät saa sitten muualta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen. Kiinan pojalta saa edukkaasti.
Samaa kamaa ne siellä myy, kun siellä ne kuitenkin valmistetaan...jää vaan turhat välikädet pois matkalta.Hyvät saa sitten muualta.
Höpö höpö, jos ostaa merkkitavaraa paljon myyneiltä yrityksiltä, joilla hyvät arviot yms. ei kopioita tule vastaan sen enempää kuin Suomi-marketistakaan ostaessa.Tuurilla noin. Huonolla tuurilla ei noin.
Noi mun Jaybirdit oli ainakin ihan täsmälleen samat mitä olisi saanut kotimaasta kivijalkamyymälästä. Ei nyt juuri nuo kappaleet, mutta siis ihan aidot on.Hyvät saa sitten muualta.
Ei ne mitään hifiä oo kyllä. Äänenlaatu ok sanoisin, ja ainakin luuriin yhdistettäessä on väliä, onko etu- vai takatasku. Toisaalta jos äänilähde on pöydällä, niin sisällä pysty meneen toiseen huoneeseenkin, eikä katkennu.tyydyttäisiköhän tommoset jaybirdit Minun ja esimerkiksi sikafarmari @sanmig in rokkipoliisin korvaa
epäilen: väkevästi
kohta se kausi taas alkaa, pääsee innokkaasti norkoilemaan mikseripöydän lähistölle, vou
Toisaalta, jos ostaa merkitöntä halpaa kamaa, voi saada hyvää tai sitten ei.
Ei ne mitään hifiä oo kyllä. Äänenlaatu ok sanoisin, ja ainakin luuriin yhdistettäessä on väliä, onko etu- vai takatasku. Toisaalta jos äänilähde on pöydällä, niin sisällä pysty meneen toiseen huoneeseenkin, eikä katkennu.
Toi ominaisuus on mulla havaittavissa, kun laitan sen piussin pään taakse. En oo nyt uudella luurilla ees testannu alkaako pätkiin. Vanhassa oli paljonkin vikaa, juurikin yhteyksisä (kaikissa). Implikoitko nyt että koska tuli kiinasta mulle suoraan, eikä esim. Gigantin kautta, niin ne pätkisi siksi?Minun fätnestukusta ostamani jayböördit kuuluu kyllä, oli missä taskussa vaan puhelin. Salilla alkaa pätkimään kun on parin seinän takana. Yllättävänkin kauas voi talsia yhden seinän taakse.
Implikoitko nyt että koska tuli kiinasta mulle suoraan, eikä esim. Gigantin kautta, niin ne pätkisi siksi?
Challenge accepted. Tänään kokeilen ruohoa leikatessa pään taakse-piussia-ja-takatasku -kombinaatioo.
Mut sisätiloissa ja puhelin pöydällä kyllä pystyy juu aika kauas meneen.
Höhö.
Okei.En. Implikoin, että eri ketjuissa/lehdissä/puskaradioissa valiteltuihin kuuluvuusongelmiin (pätkii jos puhelin väärässä taskussa, esmes) en ole itse törmännyt. Olen jopa yllättynyt kuinka hyvin/pitkälle BT-kuulokkeet kuuluu moitteetta.
Mä tilasin aliexpressistä.Minen tartte hifiä. Sen verran pitää kuulua, että saan kuunneltua musiikkia salilla, pyöräillessä tai kävelyllä.
Mistä Kiinasta te tilaatte?
Näissä voi olla pitkäkin kantavuus? Kun saa fyysisesti isomman lähettimen laittaa. Vai onko siinä säästetty? Voiko jättää puhelimen salin nurkkaan?Suosittelen urbanears hellaseit verkkokaupastabluetoothilla toimii eli langattomat, hienkestävät, tiukka istuvuus ja erikoinen pehmustemateriaali mitkä pitää setin päässä voi käyttää siis hyvin myös juostessa, irrotettavat pehmusteet voi pestä pesukoneessa, kosketusnäyttö oikeassa korvakuulokkeessa jolla voit suoraan vaihtaa biisiä / säätää volaa / play tai pause. Kuulokkeissa myös sisäänrakennettu mikrofoni eli voit ottaa vastaan puhelut myös. Ja mikä tärkeintä tietenkin yllättävän hyvä äänenlaatu! 99euroo. Ostin ite kun 60kpl oli jossain verkkokaupan OHO-alennuksessa 60e, ne myytiin alle minuutissa, oon tosi tyytyväinen näihin ja oisin maksanu ton 99:kin :D
![]()
Signaalin kantavuuteen vaikuttaa niin pirun moni asia (lähettimen akku, vastaanotin, ympäristö ja sen laitteet yms.), että tässä on vähän mahdoton yleistää, vaikka käytössä olisi sama lähetin.En. Implikoin, että eri ketjuissa/lehdissä/puskaradioissa valiteltuihin kuuluvuusongelmiin (pätkii jos puhelin väärässä taskussa, esmes) en ole itse törmännyt. Olen jopa yllättynyt kuinka hyvin/pitkälle BT-kuulokkeet kuuluu moitteetta.
BT-standardissa taidetaan tosin määritellä aika tarkkaan lähettimen teho, joten valmistaja ei voi oikeen kai tuohon vaikuttaa.Näissä voi olla pitkäkin kantavuus? Kun saa fyysisesti isomman lähettimen laittaa. Vai onko siinä säästetty? Voiko jättää puhelimen salin nurkkaan?
Yleensä ebay, aliexpress tai dhgate.Minen tartte hifiä. Sen verran pitää kuulua, että saan kuunneltua musiikkia salilla, pyöräillessä tai kävelyllä.
Mistä Kiinasta te tilaatte?
No vähän sama kyllä itellä. Urheillessa on pääasia, että ne pysyy päässä mukavasti ja äänenlaatu on kohtalainen.Mulle riittää olohuonehifi, urheillessa riittää että biisin tunnistaa. TOSIN työaikana kuuntelua rajoittaa se, että jotkut levyt kuulostavat niin pahoinpidellyiltä tietokoneen kaiuttimista että ei vain kykene.
tyydyttäisiköhän tommoset jaybirdit Minun ja esimerkiksi sikafarmari @sanmig in rokkipoliisin korvaa
epäilen: väkevästi