Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aikooko mösjöö TJJ ottaa Minut kiinni, painossa
Pelkääminen / sairastumisen välttäminen kaks eri asiaa. Mikään ei oo niin paskaa ku olla kipeenä, sillon mikään ei suju ja sen jälkeen kaikki on just sen verran nihkeempää, joskus pidemmänkin aikaa.Olen pahoillani jos vastaukseni on naurettavia, mutta olen siis luultavasti kusipää. En ehkä ole ihan yhtä herkkä vaan pelkäämää asioita, eromme lähtee luultavasti kasvatuksesta ja tukeutuu nyt tähän hetkeen. Ehkä myös riettaat vietetyt menneet vuodet ovat saaneet itselleni olon että mies on kuin Teflonia. Ehkä se vielä kostautuu tai sitten ei, mutta valitettavasti siihen saakka jatkan vittuilua jos se siltä tuntuu sisimmässäsi.
Anteeksi.
![]()
vittusaatanahelvettijumalautaperkelevittu?Vatsa toimii, kynerspää ei vshjpv!
No tää nyt on jo selkee rölli :D (toivottavasti)Täällä ole kenellekään vittuiltu, tuntuu vahvasti siltä että olet eksynyt väärään ketjuu. Hyvä vaihtoehto on soittaa äidille ja purkaa tuota säikähdyksestä johtuvaa pahaa oloa. Asiaa helpottaa se jos satut vielä asumaan kotona, eks niin
Tai liukuu kuin muna joxuzissa. Ilkeä se on jos se kertaan jää.Yritän nyt jotenkin keksiä kuva-arvoitusta, ja vaikka nainen sanoikin ettei seurustele mun älyni kanssa, taisin keksiä vastauksen; liukuu kuin muna Joxukzeen.
Ai että mä olen sitten fiksu.
![]()