Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on muuten Kuninkaan elämänkerta kesken ollu jo vuoden kohta. Se on yöpöydän kaapissa, siinä lahjaksi saamani tissi-aiheisen kirjan vieressä.

Tässä jäljempänä mainitussa kirjassa on muuten hyvää referenssiä villiintyneen puutarhan kuvaamiseen.

Pelkästä ajatuksesta tekee jo mieli alkaa nyppiä karvoja hampaiden välistä.

En voi vielä rintaa reenata vaikka NIIN haluaisin, koska toi leikattu vitun saatanan kyynärpää vittuileee, joten 3* jalat viikossa + vatsat. Nyt ei pysty kun muuten kakat housussa

Nyt ollaan kuntit ja minkit jännän äärellä?:rolleyes:http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001259081.html

SeZEB4C.gif

Viimeksi muokattu:
Oon aika helvetin pettynyt terveyskeskuksen hoitajaan. Löysin aamulla punkin itestäni ja kävin sen poistattamassa kun en pinsettejä omista. Apteekissa myydään näköjään borrelioosi testejä 12e mitkä kertoo 98% todennäköisyydellä kantaako punkki borrelioosia vai ei, eipä hoitaja maininnut tästä mitään. Nyt sitten vaan venailemaan että tuleeko oireita jos tulee, ei sekään vissiin oo varmaa vaikka tartunta oiskin :mad:

Ehkä se hoitaja ei ajatellut, että sen pitää lähteä liikkeelle siitä että muistuttaa peseen hampaat ja syömään aamupalan :D

En tiä, ei oo ikinä punkki tarrannut, mutta en minä ainakaan massejani tuollaiseen testiin tuuppais. Eikö se selviä ajallaan oliko borrelioosia vai ei. Joku rinkula vai punotusko siihen tuli ympärille. En tiedä, mutta ymmärrän kyllä että ei sanonut jotta osta kuule testi.

Sen oisin ymmärtänyt jos kikkeli löis aamukusella tulta ja haluaisit testin, mutta että punkin takia.

Ehkä se hoitaja ei ajatellut, että sen pitää lähteä liikkeelle siitä että muistuttaa peseen hampaat ja syömään aamupalan :D

En tiä, ei oo ikinä punkki tarrannut, mutta en minä ainakaan massejani tuollaiseen testiin tuuppais. Eikö se selviä ajallaan oliko borrelioosia vai ei. Joku rinkula vai punotusko siihen tuli ympärille. En tiedä, mutta ymmärrän kyllä että ei sanonut jotta osta kuule testi.

Sen oisin ymmärtänyt jos kikkeli löis aamukusella tulta ja haluaisit testin, mutta että punkin takia.
Entiiä ootko trolli vai muuten vaan kusipää kun sun vastaukset on aina ihan naurettavia :D ~50% tapauksista tulee rinkula, muuten voi olla aika vaikeaselkoinen todettava. Ja joo borrelioosi testi sekä hampaiden pesu ihan yhtä itsestäänselviä asioita :david: Kyllä mä mielelläni kympin siitä pulittaisin että sais varmaks tietää onko vai eikö, en tykkää säästellä tai ottaa riskejä kun on kyse terveydestä, yks elämä vaan ku on enkä haluis niitäkään vähäisiä päiviä taistella sairauksien kanssa.

Oon aika helvetin pettynyt terveyskeskuksen hoitajaan. Löysin aamulla punkin itestäni ja kävin sen poistattamassa kun en pinsettejä omista. Apteekissa myydään näköjään borrelioosi testejä 12e mitkä kertoo 98% todennäköisyydellä kantaako punkki borrelioosia vai ei, eipä hoitaja maininnut tästä mitään. Nyt sitten vaan venailemaan että tuleeko oireita jos tulee, ei sekään vissiin oo varmaa vaikka tartunta oiskin :mad:
Jos se punkki oli siellä alle vuorokauden niin borrelioosin riskit lähestulkoon nollissa. Jos nyt kuitenkin viikon sisään alkaa tulee vaeltavaa, laajaa vaaleaa punotusta siinä pistokohdassa niin sitten vasta kannattaa huolestua. Terveisin, sho.

Se ois tänää säkkihommia. Ei, ei sellaisia @futhermucker , vaan tällaisia.

Screenshot%202016-09-12%2017.38.07.png

Entiiä ootko trolli vai muuten vaan kusipää kun sun vastaukset on aina ihan naurettavia :D ~50% tapauksista tulee rinkula, muuten voi olla aika vaikeaselkoinen todettava. Ja joo borrelioosi testi sekä hampaiden pesu ihan yhtä itsestäänselviä asioita :david: Kyllä mä mielelläni kympin siitä pulittaisin että sais varmaks tietää onko vai eikö, en tykkää säästellä tai ottaa riskejä kun on kyse terveydestä, yks elämä vaan ku on enkä haluis niitäkään vähäisiä päiviä taistella sairauksien kanssa.
Olen pahoillani jos vastaukseni on naurettavia, mutta olen siis luultavasti kusipää. En ehkä ole ihan yhtä herkkä vaan pelkäämää asioita, eromme lähtee luultavasti kasvatuksesta ja tukeutuu nyt tähän hetkeen. Ehkä myös riettaat vietetyt menneet vuodet ovat saaneet itselleni olon että mies on kuin Teflonia. Ehkä se vielä kostautuu tai sitten ei, mutta valitettavasti siihen saakka jatkan vittuilua jos se siltä tuntuu sisimmässäsi.

Anteeksi.
616627_orig.jpg

On maanantai ja levottomuustaso lähes perjantain luokkaa. (enkä oo näköjään ainut) Kohta kotia kierroksia laskemaan Gilmoren tyttöjen pariin! Kuola poskella alta aikayksikön.

Back
Ylös Bottom