Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kuuntelisiko kotona rok musiikkia vai lähtisikö ajelemaan henkilöautolla, ajankuluksi

#83,3

Olen pahoillani jos vastaukseni on naurettavia, mutta olen siis luultavasti kusipää. En ehkä ole ihan yhtä herkkä vaan pelkäämää asioita, eromme lähtee luultavasti kasvatuksesta ja tukeutuu nyt tähän hetkeen. Ehkä myös riettaat vietetyt menneet vuodet ovat saaneet itselleni olon että mies on kuin Teflonia. Ehkä se vielä kostautuu tai sitten ei, mutta valitettavasti siihen saakka jatkan vittuilua jos se siltä tuntuu sisimmässäsi.

Anteeksi.
616627_orig.jpg
Pelkääminen / sairastumisen välttäminen kaks eri asiaa. Mikään ei oo niin paskaa ku olla kipeenä, sillon mikään ei suju ja sen jälkeen kaikki on just sen verran nihkeempää, joskus pidemmänkin aikaa.

Saat jatkaa vittuilua, itse en kyllä ymmärrä tuntemattomille tai kellekkään muullekkaan vittuilua silloin kun siihen ei oo mitään järkevää syytä. Kaipa tämä nyt on kiinni sitten siitä kasvatuksesta, ja varmaan myös koet tarvetta siihen just tunteekses olos jotenki kovaks ;)

Viimeksi muokattu:
Täällä ole kenellekään vittuiltu, tuntuu vahvasti siltä että olet eksynyt väärään ketjuu. Hyvä vaihtoehto on soittaa äidille ja purkaa tuota säikähdyksestä johtuvaa pahaa oloa. Asiaa helpottaa se jos satut vielä asumaan kotona, eks niin

Täällä mennään positiivisen kautta eli ollaan kaikki iloisia että löysit sen punkin. Jos se olisi mennyt vaikka sinun persreikään niin voisi olla että se olisi yhdynnässä kehosi kanssa edelleen. Ilon kautta !

Moottoritiellä tapahtui moottoripyöräonnettomuus, ruumis makasi lopulta pressun alla ja palomiehet pesi asfalttia... Oli aika hurjaa.

Täällä ole kenellekään vittuiltu, tuntuu vahvasti siltä että olet eksynyt väärään ketjuu. Hyvä vaihtoehto on soittaa äidille ja purkaa tuota säikähdyksestä johtuvaa pahaa oloa. Asiaa helpottaa se jos satut vielä asumaan kotona, eks niin
No tää nyt on jo selkee rölli :D (toivottavasti)

Toinen jännä tapahtuma oli suuren lukin kuolema, jolloin irronneet 5 cm jalat jäi sätkimään ja etenemään pitkin lattioita eri suuntiin 5 minuutin ajaksi. :D Mielenkiinnolla seurattiin, että kauankohan ne mahtaa vispata.

Yritän nyt jotenkin keksiä kuva-arvoitusta, ja vaikka nainen sanoikin ettei seurustele mun älyni kanssa, taisin keksiä vastauksen; liukuu kuin muna Joxukzeen.

Ai että mä olen sitten fiksu.

pipe-smoking-baby.jpg
Tai liukuu kuin muna joxuzissa. Ilkeä se on jos se kertaan jää.

täh

Back
Ylös Bottom