Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En mie nyt omasta puolesta ole erityisen huolestunut. Vakaa tilanne ylipäätään ja toisaalta tässä nyt muutenkin saattaa tulla vähän muutoksia elämään ja duunipaikan vaihtoakin olen jahkaillut jo muutaman vuoden. Joittenkin kavereitten puolesta kyllä huolestuttaa.

Kyllähän se yleiseen ilmapiiriin vaikuttaa todella paljon, ensin se venaaminen ja sitten kaiken uudelleenjärjestely. Varsinkin jos työyhteisössä on sellaisia jotka oireilevat voimakkaasti stressitilanteita.

Kyllähän se yleiseen ilmapiiriin vaikuttaa todella paljon, ensin se venaaminen ja sitten kaiken uudelleenjärjestely. Varsinkin jos työyhteisössä on sellaisia jotka oireilevat voimakkaasti stressitilanteita.
Riippuu työyhteisöstä. Edellisessä duunipaikassa järjestyi kaikki oikein sujuvasti ja stressiä oli sitten lähinnä niillä jotka joutu koko fakin tehtaan pyörittämisen hoitamaan kun muut oli lomautettuna... nykyisessäkin duunissa varmaan vapaaehtoisvoimin sumpliutuu irtisanomiset. Saappa nähä.

Riippuu työyhteisöstä. Edellisessä duunipaikassa järjestyi kaikki oikein sujuvasti ja stressiä oli sitten lähinnä niillä jotka joutu koko fakin tehtaan pyörittämisen hoitamaan kun muut oli lomautettuna... nykyisessäkin duunissa varmaan vapaaehtoisvoimin sumpliutuu irtisanomiset. Saappa nähä.

Totta. Joissain mestoissa noi on niin arkipäivää, että kukaan ei ole millänsäkään, tai vaihtuvuus on muutenkin aika tiuhaa, ja joissain mestoissa ei saada todellakaan mitään hyötyjä yhtään mistään kun kaikki menee sitten päin persettä.

Kuka aikoo käydä katsomassa Apulanta-elokuvan?

Kyllä: radasta. Hienoin rata maailmassa, tai ainakin F1-maailmassa. Monza ja Imola myös hienoja, koska niillä molemmilla olen käynyt käveleskelemässä. Ajamassa: en valitettavasti. Runon arvoa laskee amatöörit ratin ja kameran takana.

Kävely: negative. Ajelu (Spa): positive.

Kuka aikoo käydä katsomassa Apulanta-elokuvan?

Minä haluaisin sen nähdä. Se on niin tärkeä bändi ollut minulle silloin pikkutyttönä, että pakko se elokuva on mennä katsomaan. Laitetaan vähän vanhaa kunnon Apulantaa sen kunniaksi.

Minä muistaakseni ostin 89 markalla tuon Kolme-albumin K-Market Saarniosta. Voi luoja, että olin siitä niin onnellinen, vaikka sisältä löytyikin vähän ällöttävä avattu kala.

Mietin eilen työn ohessa että mikä piisi se oli jossa laulettiin irmasta.

Voi jeesus.

Viimeksi muokattu:
Lapsiparkit leffateattereihin!
Mutta osattaisiinko niitäkään käyttää. Esim Prismahan on näyttänyt hienoa esimerkkiä ja asentanut kaupan ulkopuolelle häkkejä johon lapset voi laittaa kauppareissun ajaksi....tosin kerran näin kun joku seppä tunki sinne koiransa.
Rautalangasta pitäis nykyään kaikki ohjeet vääntää.

Back
Ylös Bottom