Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyöräily on suunnilleen maailman ankeinta IMHO :confused:
E. Paitsi moottoripyöräily. Luulen ma. Kerran olen ajanut mopoa vähän ja kerran skootteria ja kerran ollut kevarin kyydissä (tyttö ajoi) ja kaikki nämä tapahtuivat 20 vuotta sitten...

entäpä jos pyöräilet salille, meet salille mm. kuntopyöräilemään ja vielä salin jälkeen vetäset pikkuset palauttavat pyöräilyt?

Ei kyllä nyt on kyseessä ihan veren maku suussa (välillä kirjaimellisesti) maastopyöräily metsässä. Yleensä siis sitä luokkaa että ei mee kyllä palauttavasta pyöräilystä mitenkään :D Nyt tosin tulee vettä ku aisaa, illaksi luvannut kyllä vähän selkeämpää keliä... Pesin kyllä mun pyöräilykengätkin eilen, että ehkä mä sitte meen sinne metsään satoi tai paistoi...

Pyöräily on suunnilleen maailman ankeinta IMHO :confused:
E. Paitsi moottoripyöräily. Luulen ma. Kerran olen ajanut mopoa vähän ja kerran skootteria ja kerran ollut kevarin kyydissä (tyttö ajoi) ja kaikki nämä tapahtuivat 20 vuotta sitten...

Maastopyöräily ei oo! En siis tarkoittanut nyt mitään natisevalla mummopyörällä kylän raittia hissukseen jousisatulan päällä pompotellen -pyöräilyä :D

Maastopyöräily ei oo! En siis tarkoittanut nyt mitään natisevalla mummopyörällä kylän raittia hissukseen jousisatulan päällä pompotellen -pyöräilyä :D
Mä luulin että tarkoitit jotain ryhmäspinningiä :p
No joo, maastopyöräilyä mäkin voisin kokeilla. Ja jos olisi uusia maisemia joissa pyöräillä niin heti kiinnostaisi. Ja kyllä itseasiassa olisin ennemmin kylän raitilla pompottelemassakin hissukseen kuin esim töissä :confused:
Paitsi että taas sataa...

tänään menen yli viikon tauon jälkeen salille... mutta en treenaa vaikka mieli tekiskin :puntti:, mutta maltan mieleni
ja menen infrapunasaunasta hakemaan tervehtymistä. jos näjet mut Steel Bodylla ihan kalpeena korpsena,
niin saa sannoo moi... en oo tsombi, oon vaan toipilaana viikon flunssan jälkeen ja käyn hitaalla kun ollut
lähinnä kotona maaten viimeviikon loppupualen ja tän vkon tähän asti, niin en ehkä oo parraimmillani...

Voi kökkö, kompastuin yöllä tietokoneen piuhaan ja laturin rööri meni paskaksi, paljonkohan sekin taas maksaa.

Olen myös aika paljon pakittanut aisaa kohti tänä kesänä. Kerran tosin vain aisaan saakka. Onneksi osui nuppiin, niin vahingoilta vältyttiin.

Koitin kans kerätä pokemoneja mut ei tääl kuusessa ole pokestoppeja. Yks on n. 3-4km pääs. Sekin homo antaa max 3-4 palloa. Keskustassa niitä on joka korttelissa kaks, mutta kuka on niin sexuaali, että haluaa mennä keskustaan. Siellä on ihmisiä. Saatana.

Back
Ylös Bottom