Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos ei oo hommia ni niitä on hankala tyhjästä nyhjästä. Palkatonta sais ottaa mut en viitti.

Joo. Neljä oikein ja 3,60 euroa.
Elämä önn... :oops::nolo::(

Tuli eilen käytyä "yksillä". Meniki melkein valomerkkiin. :D

Ois verenluovutus kun kilahti eilen kutsu puhelimeen. Osa luovuttajista kai tissuttelee... Hyvä päivä kyllä kun muutenkin huilipäivä salista :)

Se reenivellominen ei oo kyllä aina kauheen miellyttävää, mutta ilmeisesti sitä on sen verran sadomasohenkinen kapistus, että treenien jälkeen on hyvä fiilis. Kaverit tosin nauraa mun hiuksille. Nää ei oikein painiessa pysy kiinni, joten en ole sit aina vaivautunu edes yrittämään ja tukka töhöttää sit joka suuntaan. Siihen vielä luonnonkihara päälle niin hikinen tukka on semmosella sikkaralla, ettei paremmasta väliä. Sit ne nauraa mulle :D

No mä oon vielä tän ja ens viikon kesälomalla ja varmaan oot itsekkin sitä mieltä että parempi siellä töissä pyöritellä peukaloita kuin kotona työttömänä. Kaikilla kun ei oo töitä, vaikka ne haluis tehä.

:hyper::oujee::hyper: vähän tällänen olo just nyt.

Minen osaa päättää että meenkö tänään salille vai pyöräilemään o_O
entäpä jos pyöräilet salille, meet salille mm. kuntopyöräilemään ja vielä salin jälkeen vetäset pikkuset palauttavat pyöräilyt?

Back
Ylös Bottom