MissFitless
kissanainen
Täällä on keli hyytäväinen. Pitäs kyl vähä korjailla autoa ennenku on keli jäätäväinen. Välttys kuormaliinan kanssa leikkimiseltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
entäpä jos pyöräilet salille, meet salille mm. kuntopyöräilemään ja vielä salin jälkeen vetäset pikkuset palauttavat pyöräilyt?
Pyöräily on suunnilleen maailman ankeinta IMHO
E. Paitsi moottoripyöräily. Luulen ma. Kerran olen ajanut mopoa vähän ja kerran skootteria ja kerran ollut kevarin kyydissä (tyttö ajoi) ja kaikki nämä tapahtuivat 20 vuotta sitten...
Mä luulin että tarkoitit jotain ryhmäspinningiä :pMaastopyöräily ei oo! En siis tarkoittanut nyt mitään natisevalla mummopyörällä kylän raittia hissukseen jousisatulan päällä pompotellen -pyöräilyä :D

, mutta maltan mielenietuja;
Kuulostaa että olet kova pakittelemaan aisaan.Nyt tosin tulee vettä ku aisaa, illaksi luvannut kyllä vähän selkeämpää keliä...
Kuulostaa että olet kova pakittelemaan aisaan.
Kyllä on aisaan pakittelu lähes samalla tasolla kuin tämän kesän sadekertojen määrä.

Kissoja ja Pokemonia, kyllä niilläkin elämänsä voi täyttää.Pidin juuri oppitunnin pokemoneista parille työkaverille.