Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lasketaanko reikä haaruksissa? Syntyy kaikkiin farkkuihin ennen pitkää.käyttääkö joku tämän ketjun kunteista reikäisiä farmarinhousuja
tuli vaan mieleen kun juuri semmoiset näin, että aivan äkkiä Minun jaloissani ei sellaisia ole
Ota vaan niin paljon kuin mahdollista ettei sitten lopu heti kesken.Pelkkä ajatus kahvista ja nuuskasta saa pökäleen valahtamaan punttiin.
E. Paljon muuten kannattaa ottaa talolainaa, jos vaihtaa isompaan...siis talon.
Joskus nuorempana oli.käyttääkö joku tämän ketjun kunteista reikäisiä farmarinhousuja
tuli vaan mieleen kun juuri semmoiset näin, että aivan äkkiä Minun jaloissani ei sellaisia ole
Lasketaanko reikä haaruksissa?
Mulla nyt legginsit ja crocsit jalassa.
Sillä paikat kutiaa.@Kajsna järkyttyi vissiin niin kesästä, että ei enää pääse nettiin.
Sillä paikat kutiaa.
Sitä naurunremakkaa.
Joo, näin ounastelinkin. Haluun rikkoa itse omat farkkuni.tarkoitin näitä nykyajan hömpötyksiä eli muotihousuja joissa on polven kohdissa valtavat reijjät
Toi on kyllä ihan totta. Aina pitää olla taikajuomaa kun lähtee villisikajahtiin.
Minulla on sellainen lukihäiriö että näen aina nimimerkin @Heatseeker Heartseekerinä ja sekunnin ajattelen että aah siinä on se romanttisin mies ikinä. Monta vuotta luin väärin, enkä pääse mielikuvasta enää eroon. <3