Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ehm... unta kuulaan taas eeeeeehan h'vetisti siunantu... juupa juu... aeka vähhii jäi... no, näillä
silmillä mennään taas... jos näätte tänään treella mun näkösen tsompin joka liikkuu ku haudasta
noussu ja urahtelee ykstavusesti, niin älkää pelästykö, tsompi-invatsiooni ei ole vielä pärähtänyt
käyntiin, vaan mää siin vaan paarustan univajeessa aivot pakkasella pelkällä selkäranka-
ohjauksella... että hyvvee hua men täh vaan teillekin!!!! :konsta::zzzz::confused:

viikonloppu on jo ovella

missä on se ovi on

ehkä se on yyöö kerhon ovi?

ei ole tullu piipahdettua: vuosiin

samaa luokka myös Minulla

ilonassa etellisen kerran yli 5v sitten!

kapakassakaan en ole piipahtanut lavvantain jälkn

eiku sehän olikin perjantai!

Herranjumala mä olin eilen sekaisin, nyt yritän kahvilla päästä takaisin elävien kirjoihin.
Kahvia ja nuuskaa, hyvä kombo, jotain keksiä vois kanssa jyrsiä.

Suosittelen suklaakeksiä.

Munkkipäivä, mutta oli vain viineriä joten ohitin herkun ja otin vain kahvit. Hillomunkkia kun ois ollut, niin ois napa paukkunut.

tää lähtee ny kaapunnille... jos tunnistatte tän laahustavan tsompin, niin tulkaa rohkeesti vaan jubaan...
lupaan olla purematta...

Tsek. Tällä kertaa vaan kolme kun kaapissa oli jo ennestään seittemän.

Suodatinpusseja
Ne tuppaa kyllä aina loppumaan. Onneksi itsellä on jo hätätilapuskuri olemassa.

olutta, jos heetseeke tulossa kylään
Toi on kyllä ihan totta. Aina pitää olla taikajuomaa kun lähtee villisikajahtiin.

Munkkia. Six onely.
Kävelin munkkien ohi ja päätin olla ostamatta, koska olin juuri kierrellyt ulkona markkinoilla katsomassa, kuinka kaikissa leivonnaisissa oli ampiaiskuorrute.
Päätin ostaa Pandan lakuja mutta kun nekin oli loppu, niin en sitten ostanut mitään.
Tuossa kaupassa tyhjennetään aina hyllyt tietyistä tuotteista jotta saadaan muita myytyä. Vittu ihan homo kauppa tuo Keravan Prisma.

Herranjumala mä olin eilen sekaisin, nyt yritän kahvilla päästä takaisin elävien kirjoihin.
Kahvia ja nuuskaa, hyvä kombo, jotain keksiä vois kanssa jyrsiä.
Pelkkä ajatus kahvista ja nuuskasta saa pökäleen valahtamaan punttiin.

E. Paljon muuten kannattaa ottaa talolainaa, jos vaihtaa isompaan...siis talon.

Back
Ylös Bottom