Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

cce21ea05bfca8d8b66987a35cd2b56402bee681ebfaa9f768ab17828384bb57.jpg

Ilmoittautuminen syyskuun Kuopio-miittiin on alkanut.

Nakitin miehen sinne hautausmaalle keräämään kantarellit talteen, kun mä itse jäin kotiin hoitamaan vauvaa, joka sai pikkasen mahakipuja rotarokotteesta. Sieniä tuli 5 litraa, eli ihan hyvin :D

Kohta varmaan saatte lukea iltalehdestä sonnin seikkailuista :D

Niinniin :D Mutta maha ei ole iso EHKÄ, voin lähes erottaa vatsalihasten paikat ensimmäistä kertaa ikinä
Minäkin päivää ennen juhannusta. Siitä eteenpäin onkin vain voinut ajatella, että tuossa ne tais olla. Melkein näin ne, mutta en ihan. Olenkin syöppö.

Aina pitää olla kakkoo kaffin kylkeen.

Joskus minulla vielä on useampi kananen jotka tuottavat minulle muutaman munasen päivittäin. Kalliita munia, mutta hyviä.

Wikistä:Gladiaattorien ruokavalio oli kasvis- ja hiilihydraattipitoinen. He söivät paljon etenkin ohraa ja papuja, mutta eläinproteiinia he söivät hyvin vähän. Yksinkertaisista hiilihydraateista koostuneen ruokavalion tarkoituksena oli kasvattaa gladiaattoreille paksu rasvakerros, joka suojasi taistelussa heidän verisuoniaan ja hermojaan sekä mahdollisti näyttävät haavat niin, että he pystyivät kuitenkin jatkamaan taistelua. Gladiaattorit vahvistivat lisäksi luitaan syömällä kalsiumia sisältävää tuhkaa

Aina kovin ihmetellyt tuota Gladiuksen 6-pac touhua:confused:.
höhöhö... mie oisin siis luukiltani ja ravinnoltani todenmukaisempi gladiaattori, vaekka kukon sijjaan kana oonkin... toisaalta, kyllähän gladiaattorittaria eli amatsoneja eli siis naisgladiaattoreitakin oli aikoinaan ihan oikeastikin, vaikkei nyt vallan ylenpalttisesti nyt kuitenkaan... mutta sukupuolet(tomuudet) nurkkaan heittäen, voisi todeta miun olevan noin niinkö rasvaprosentiltani, paksunahkasuudeltani, syömisiltäni ja rasvaprosentiltani uskollisempi glädiäättörimeinikeille kö mikkää sikspäkkikuikulapuikulat joita nykyajan ihanteitten mukkaa lehvoihin yms massaviihteeseen (sic ja bun intended!) glädiäättöreiksi tungettaan... ja hyvä niin, se on ihan kiva juttu että masusta ja rasvaprossasta jottain suojaa esim. sisäelimille ja luille. lämmön pualestakin mukava juttu etten oo lähelläkään nollaa rasvoiltani.

että juup, tällaattista se aappena påhdiskelloo yällä, kö heräs täsä toviks hereillä pyörimmään, vettä juamaan hikisenä ja vessassa ramppaamaan...

Back
Ylös Bottom