Mulla ois ehkä jopa seuraa, mutta reissuun menee ainakin kolme rahaa.Mäkin. Yksin. Vittu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ois ehkä jopa seuraa, mutta reissuun menee ainakin kolme rahaa.Mäkin. Yksin. Vittu.
Mä siis nimenomaan haluaisin mennä yksinMulla ois ehkä jopa seuraa, mutta reissuun menee ainakin kolme rahaa.

Setä lukee teille nyt iltasaduksi katkelman kirjasta.
"Kylää ja lentokenttää piti hallussaan alle kaksisataa Hitler Jug
kolme rahaa.
Aattelinkin, että sulla ois varmaan seuraa omasta takaa :DMä siis nimenomaan haluaisin mennä yksin![]()
Mulla se vois olla lähi Teboilin Kotipizza/Roll's reissuMulla kolmen rahan reissu tarkoittaa viikkoa sukeltamassa malediiveilla tai paria jossain muualla. Epäilen että yksikkö "raha" on erikokoinen ihmisestä toiseen.

Mulla se vois olla lähi Teboilin Kotipizza/Roll's reissu![]()
Minä olin käynyt länsinaapurissa opintomatkalla pariin kertaan. Ensimmäisellä kerra tuuli hieman enemmän. Oli hutera olo pari päivää vielä Sawon puolella. Alkoholilla ei ole nyt iha mahottoman paljon osuutta asiassa.Siitä toipuu nopeammin. Viimeksi viikko laivassa ja melkein viiko meni vielä että keinuminen loppui.
E: tais mänbuubsit ja vararengas vähän palaa tänään auringossa.
:p ja usseempi immeinen tul moikkaamaan ja usseemmanSetä lukee teille nyt iltasaduksi katkelman kirjasta.
"Kylää ja lentokenttää piti hallussaan alle kaksisataa Hitler Jugendin jäsentä ja viisi Mark IV-panssarivaunua, jotka oli tuotu yöllä ja piilotettu eteläpään kovia kokeneisiin hangaareihin. Mutta väkevin ase oli 88-millinen tykkipatteri, joka oli sijoitettu suojaamaan lentokentän itäosaa. Puolustajilla oli myös yksi tykistöpataljoona ja joitain 7.kranaatinheitinprikaatin Nebelwerfer-pattereita"
Komiaa ON etelleen +22Älä ny valita ku kerranki o komiat kelit.
Joo me oltiin tänään luonnossa perheen kanssa ja koko ajan stressi ettei mikään itikka pistä lasta joka joutui melkein sairaalan osastolle kun omassa pihassa niin kävi.Ulkona on pirun kiukkusia ampiaisia, ei tee paljoa mieli ulkoilla, kun noi on heti kimpussa- lisäksi keskimmäinen on allerginen. Onneksi kotona on suht viileää- salilla taas hikoili, vaikkei tehnyt muuta kuin istuin.
Onko maistamisen arvoista ja tärkein kysymys, mistä sitä saa? Ole moiseen missään törmänny, hö.Nyt löytyy Kairankin nenän edestä Kyrön karpaloa. Onhan tää nyt aivan järkyttävän hyvää. Täydellinen tällaiseen lämpimään kesäiltaan!
Kai tuota alkoista saa. Itse olen pubissa ja kerkesin kysymyksessäni niinkin pitkälle kuin "hei oliks teillä sitä Kyrö Dis...." ja sit tuli jo pullo tiskiin. Peruslonkeroa miellyttävämpi jano- ja seurustelujuoma, ei lainkaan liian imelä ja löllerö.Onko maistamisen arvoista ja tärkein kysymys, mistä sitä saa? Ole moiseen missään törmänny, hö.
Ja pari kaljaaEip ole aikoihin ollut näin ruma ja lihava olo, tilanne vaatii viinaa ja sipsiä.