Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla se vois olla lähi Teboilin Kotipizza/Roll's reissu :)

Siitä toipuu nopeammin. Viimeksi viikko laivassa ja melkein viiko meni vielä että keinuminen loppui.

E: tais mänbuubsit ja vararengas vähän palaa tänään auringossa.

Siitä toipuu nopeammin. Viimeksi viikko laivassa ja melkein viiko meni vielä että keinuminen loppui.

E: tais mänbuubsit ja vararengas vähän palaa tänään auringossa.
Minä olin käynyt länsinaapurissa opintomatkalla pariin kertaan. Ensimmäisellä kerra tuuli hieman enemmän. Oli hutera olo pari päivää vielä Sawon puolella. Alkoholilla ei ole nyt iha mahottoman paljon osuutta asiassa.
2008 kesäolympialaisten aikaan piti valvoa koko yö, kun miesten keihään karsinta tuli typerään aikaan. Aamulla treeneissä ei oikein aitajuoksu sujunu ja iltapäivällä Keskisellä keinutti enemmän ku syysmyrskyssä Itämerellä :D Alkoholilla ei ollut vaikutusta asiaan.
Joskus on ollut alkoholillakin vaikutusta asiaan.

treenatessa hiki tuli... huhhuh! :p:cool::p ja usseempi immeinen tul moikkaamaan ja usseemman
kan tul juteltuukin... kukkaan ei kyllä sanonu olevansa pakkikselta, mutta mukavat ön että
kansa morjestaa ja juttelee miulle salilla :D

Setä lukee teille nyt iltasaduksi katkelman kirjasta.

"Kylää ja lentokenttää piti hallussaan alle kaksisataa Hitler Jugendin jäsentä ja viisi Mark IV-panssarivaunua, jotka oli tuotu yöllä ja piilotettu eteläpään kovia kokeneisiin hangaareihin. Mutta väkevin ase oli 88-millinen tykkipatteri, joka oli sijoitettu suojaamaan lentokentän itäosaa. Puolustajilla oli myös yksi tykistöpataljoona ja joitain 7.kranaatinheitinprikaatin Nebelwerfer-pattereita"

en jaksanukkaa näpytellä, lukekaa itte

image.webp

#hyvää yötä

Ulkona on pirun kiukkusia ampiaisia, ei tee paljoa mieli ulkoilla, kun noi on heti kimpussa- lisäksi keskimmäinen on allerginen. Onneksi kotona on suht viileää- salilla taas hikoili, vaikkei tehnyt muuta kuin istuin.

Ylihuomenna Tallinnaan! Kylpylää, shoppailua, treenailua...

Ulkona on pirun kiukkusia ampiaisia, ei tee paljoa mieli ulkoilla, kun noi on heti kimpussa- lisäksi keskimmäinen on allerginen. Onneksi kotona on suht viileää- salilla taas hikoili, vaikkei tehnyt muuta kuin istuin.
Joo me oltiin tänään luonnossa perheen kanssa ja koko ajan stressi ettei mikään itikka pistä lasta joka joutui melkein sairaalan osastolle kun omassa pihassa niin kävi.

Tuntuu että koko saamarin pihastakin on vain haittaa, vattuja tulee niin paljon ettei ehdi kerätä, omenat tippuu maahan pilallisina haittaamaan ruohonleikkuuta, kaikki kukkapenkit menneet pilalle kun ei ehdi eikä viitsi kitkeä ja se helvetin hyttyset ovat heti kimpussa kun sinne menee.

Nyt löytyy Kairankin nenän edestä Kyrön karpaloa. Onhan tää nyt aivan järkyttävän hyvää. Täydellinen tällaiseen lämpimään kesäiltaan!

Nyt löytyy Kairankin nenän edestä Kyrön karpaloa. Onhan tää nyt aivan järkyttävän hyvää. Täydellinen tällaiseen lämpimään kesäiltaan!
Onko maistamisen arvoista ja tärkein kysymys, mistä sitä saa? Ole moiseen missään törmänny, hö.

Perhana kun tekis mieli joulutorttua. Yks ilta tein parille päivälle ja meni kaikki kuus kerralla :(

Onko maistamisen arvoista ja tärkein kysymys, mistä sitä saa? Ole moiseen missään törmänny, hö.
Kai tuota alkoista saa. Itse olen pubissa ja kerkesin kysymyksessäni niinkin pitkälle kuin "hei oliks teillä sitä Kyrö Dis...." ja sit tuli jo pullo tiskiin. Peruslonkeroa miellyttävämpi jano- ja seurustelujuoma, ei lainkaan liian imelä ja löllerö.

Back
Ylös Bottom