Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaada jaada. Faktum est että lähes kaikki naiset haluavat ensisijaisesti laihtua ja painaa vähemmän, miehet taas enemmän massaa. Vrt. Barbie & He-Man

tässä tää aappena tuaas möllöttää.. yks uljas päevä edessä tuaas ja järki seisoo sojottaen jähmeänä kuin
nuoren kiimaisen kollin kul**i. Että hyvvee enertsistä uaamua ny vuaan teillekin nih!

ei ole vaakaa, minkäänlaista

kuntosalijumppasalissa onely punnitus

ei ole tullut, sattuneista, syistä käytyä hetkeen vaa-alla

sattunut syy: ei ole tullut salissa vierailtua pariin viikkoon, tai kolmeen

ulkoilua, onely, sitä onkin tullut harrastettua, 15.päivä etellinen tyhjä merkintä ulkoilun osalta

Jaada jaada. Faktum est että lähes kaikki naiset haluavat ensisijaisesti laihtua ja painaa vähemmän, miehet taas enemmän massaa. Vrt. Barbie & He-Man
mua pännettää kö oon alipainoinen ommoon plus 90 kg super heavy weight -sarjaan, johon olen tehnyt näytöt.
ymmärrettävästi en halluus olla näin luikku. Että en mene tuohon teoriaan ja tiedän usseita nuaaraksia
jokka halluu olla isompia, vaffempia, lihaksikaampia jne., ja paaaljon mimmei jotka halluu vuaan pyssyy hyväs kunnos
taikka paremmassa ja painoa saa olla etenkin kun kuntoa piisaa, ja totean nuo asiat, vaikka teoriasi pointin kyllä tajuan,
ja olen tietyntyyppisissä ihmisissä tuollaistakin huomannut. En vaan voi olla sammoo mieltä kun oma empiirinen
todistusaineisto ei tue teoriaasi kokonaisuudessaan.

Kätevintä on heittää patterit roskiin ja uskotella itselleen, että patterit on loppu. Pattereita ei koskaan kuitenkaan muista ostaa ja toiseksi tässä oppii samalla itsesuggestion voimaa.

Emmä viitti vanhempien puntaria alkaa sabotoimaan. Mulla ei kotona oo puntaria, enkä aio hankkiakaan.

Kyllä mua vähän on alkanu häiritsemään tämä rasvakerros, olis kivempi jos ei sitä olisi. Tai ettei sitä ainakaan olisi ihan näin paljon.

kuuma ulkona ja vallan kuumahan se on kämpässä myös... huhhah hei, helle järkeni rippeet vei! :oujee: :cool: :p :D :rock: :oujee:

Läski tummuu.

received_10154377402169695.webp

eli: ravun punaiseksi.

tää lähtee ny koht'sillään jumpalle steel bodylle. saa sannoo tere ja jubata jos tunnistaa.
:puntti::rock::puntti:

Tänä kesänä ei oo tullut rannalla käytyä.

ei ole, enkä mene

syy: lääkärinpelkoni on suuri ja haluan välttyä lääkärikäynniltä välttämällä ihosyöpää

tul sade mutta ny tää lähtee steel bodylle gazoz shortsit jalassa ja lidlin urban fitness-paeta/toppi piäällä
jumppoomaan ja pumppoomaan... mulle saa tulla jubaamaan kun tunnistaa... :oujee::puntti::rock:

Back
Ylös Bottom