Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään tulee kuusi vuotta täyteen Pakkiksella! Onnea minulle! :oujee:
giphy.gif

usköö ken tahtöö neen meekäaappena öl veemepe 96kg kesapyntärellä... eelen ma 13.6. aappena öl
55,6 kg eeltapäeväevällä ja ny uaamulla ääppenä päenöö tännää 14.6. teestaena vaevaesen ölemättömät 94.1 köögee... wau! :puntti: :rock::puntti:

Kaksi päivää töitä kun jaksais kituuttaa, sit hurja 4 päivän kesäloma :hyper: Muksu lähtee isälleen, kysyin mieheltä et mitä tehtäis kun saadaa olla kahdestaan. Kuulemma katsotaan em-kisoja. Kyllä hymy hyytyi :D
No mitäs sinä olisit halunnut tehdä seuraavat neljä päivää? :p

No mitäs sinä olisit halunnut tehdä seuraavat neljä päivää? :p

Täytyy sanoa suoraan ettei oo ideaa ees :D Jos olisi ollut idea niin en olisi kysynyt mieheltä et mitä tehdään. Kunhan yhdessä jotain kun arkena ei paljoo kerkee edes nähdä. :) Oon kyl ihan tyytyväinen kisojakin katsoessa mut lihon koska pakko olla jotain mättöä aina.

Vkl tuli vedettyä jokunen böögö naamaan. Ihan rahan arvoinen nappipaidalla syötävä böögö ja sitten aamuyön poskiapitkin paidalle valuva böögö.

Kuntit funtsein tossa, notta mitä jos alkaisin kehopainoreeniä tekemään. Instead of levypainojen nostelun sijaan.

Ja laihduttaisin kans.

Vkl tuli vedettyä jokunen böögö naamaan. Ihan rahan arvoinen nappipaidalla syötävä böögö ja sitten aamuyön poskiapitkin paidalle valuva böögö.

Kuntit funtsein tossa, notta mitä jos alkaisin kehopainoreeniä tekemään. Instead of levypainojen nostelun sijaan.

Ja laihduttaisin kans.
Seuraavaksi tahtoisit varmaan yhten Rieseneistäni!

Mä oon tässä opettanut tota 4-vuotiasta rämäpäätä skeittaamaan- sain oikean kuningasidean ja päätin näin 8-vuoden tauon jälkeen hommata myös itselleni laudan ja kattoa paljonko luita saan poikki. Joskus olin pro, nyt olen vain vanha paska :D

Back
Ylös Bottom