Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari viikkoa höökiny täysillä joka suuntaan ja nyt ois eka päivä ku vähä sais ottaa rennommin. Koko ajan väsyttää, saako ottaa päivätirsat?

Nyt kyllä risoo sen verran esikoisen levottomuus ja suunnitellun salin peruuntuminen huomenna kuopuksen taudin takia että taidan juoda yhden oluen :rolleyes:

Kyllä mun vaimo kerkesi, hoiti lapset, asunnon, kaiken... kävi salilla ja söi säännöllisesti eikä käytänyt alkoholia + näyttää hyvältä. Ehkäpä hän on vain niin täydellinen. Tai sinä olet vain niin surkea ;)

p.s huikka murheeseen

Kyllä mun vaimo kerkesi, hoiti lapset, asunnon, kaiken... kävi salilla ja söi säännöllisesti eikä käytänyt alkoholia + näyttää hyvältä. Ehkäpä hän on vain niin täydellinen. Tai sinä olet vain niin surkea ;)

p.s huikka murheeseen
Mitäs sinä sitten teit jos vaimo hoiti kaiken ?
Niin olenkin aika surkea näissä kotitaloushommissa, monissa muissa hommissa olen tosi hyvä :D
E. Niin joo ja teilläkö vaimo yksin halusi kaiken hoidettavan ja hoidettavakseen ja sinä armeliaasti suostuit siittämään hänelle toivomansa lapsoset?
E.e. Niin ja onko kyseessä ex- vaimo?
E.e.e. Niin ja mähän tosiaan olen vassarifeminatsi joka ei tod uhraudu perheeen takia vaan tasa-arvo näissä hommissa on itsestäänselvyys.

Viimeksi muokattu:
dängä dängä... sipsarivegeily duunin lomas ja jälekeen önn eeeeehan parrautta ja eeeeehanaa :oujee:

möpsy rules

täällä kaek ö tasökästä :oujee:

Back
Ylös Bottom