Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nääshallin penkkikarhujen kisat takana... kotona lepäilyy... Penassa 80 kg, 82,5 kg hyväksytysti, 85 kg kolahti telineeseen räkin kohdal ja jumitti siis loppusuoral.
Naisten avoimen voitto tuli kuitenkin tol, sekä pisteis että kilois. Perheemme pikkuisin oli elämänsä ekois kisois ja voitti tyttöjen sarjan. Olimme siis apinaperheemme
tiimillä eli Tiim Aappenalla hyvin voittoisat tännään. Kotona ny illal tehny palauttavaa treenii sotilaspenkkauksel ja mavel, ja tietenkin jumpal ja venytyksil. Kolmen viikon päästä
tähän aikaan oisin loppujuhlissa GPC:n EM-kisojen jälkeen, penkattuani EM-kisoissa rawpenkkausta. Ei ees jännitä. Menee omalla painollaan nuo kisat ja turha niistä
on stressata. Huomenna näen vanhempiani... sitä jännitän enemmän kuin EM-kisoja.

Darra, negative. Ylhäällä, positive. Tai no, sängystä makaamasta siirrytty sohvalle makaamaan.

73,8kg

Tullut oltua tovin aikaa ylläällä. Päivän saavutuksena tehä aamutoimii, vetää lautasellinen safkaa ja siirtyä sohvalle dataamaan.
Vaatteita ei vielä päällä. Vanhempia pittees tännään nähä.. ehkä siihen mennes vuaatteet piäälle.

Tänäänhän on keritty tekemään jo vaikka mitä, kuten nukuttua päikkärit.
Ja kivekset tuli tutkittua, ei ollut patteja.

Voi apua. Nyt täällä alkoi joku bikini fitness -häppeninki, koko paikka täynnä täydellisesti puunattuja mun reiden kokoisia nuoria naisia. Mä ja mun punainen naama ei kehdata mennä enää pukkariin.

asia on,kuntit,hassulla:mallilla

sunnuntai #tsek
aurinkoa pilvettymällä taivaalla #tsek
sunnuntaiajelun aika koittaa kohta #tsek

mutta: valintani varastoni menopeleistä ei osukkaan oletettuun mopediinvaan #lihavaolo vetää suunnattomastu puoleensa

sama #lihavaolo vaikutti jo eilisillan kulkuun, nautin a-alueella onely kaksi ploa olutta, normaalisti olisi mennyt vielä kolmaskin, ehkä neljäs

Kissa keksi mulle ylimääräistä tekemistä--> kissan pesu+ koko asunnon lattioiden pesu (90neliötä, eiköhän tuossa hetki mene). Perkeleen karvaperse.

Back
Ylös Bottom