Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yh joku hiusten pesu. Miksi? Ei jaksais. Eikö ne vois vaan roikkua rasvasina ja sliipattuna päätä myöden? Vastaus on kalju. Sehän sopis nykyiseen sarjaanki, vain flanellipaita puuttuis.

Sali, tsek #mave175kgx4
Sauna salilla, tsek
SaliSelfie, tsek #lihava
Noutoruoka, tsek #kiinalainen
Imurointi, tsek
Pölyjen pyyhintä, tsek
Keittiön siivous, tsek
Pyykkiä n+1 koneellista, in progress
Sauna kotona, tulossa

Sauna. Minä pesin itseni sijaan saunan. Pitänee selvitä ajoissa siel bileistä et pääsen saunomaan ja juomaan kaljaa. Toivottavasti loppus tuo vesisade niin pääsis rillaa!

Edit: on se ku kerranki ois vanahalla piialla mahdollisuus päästä huijaamaan kännisiä miehiä sänkyynsä niin tää vaan haikailee pikasesta kotiinpaluusta ja saunasta...

Mun suuhun Milbona on muistaakseni vähän kuivaa. Sitä saa kyllä kohtalaisissa tynnyreissä = profit

Sitä rasvaisempaa versiota oon syönyt, tosin nyt oon vedellyt lähinnä niitä jogurttirahkoja, koska ne uppoaa helpoiten.

Tuli vaan mieleen.

Ensi viikko töitä. Viikko lomaa. 2vkoa töitä, 2vkoa lomaa, 2vkoa töitä, 2vkoa lomaa.

Jahas, kattelen nyt matsia sitte venäjänkielisellä selostuksella, kun muuta en saanut pyörimään netin syövereistä. Käy se näinkin.

E: Ja näköjään makkarin ovi unohtunut auki, siellä juoksi jänis sängyssä hirveetä rallia.

Noo en mä oo saanut aikaseks viritellä vielä teeveekanavia tähän, kun vaatii vähän kikkailuja johtojen ja jäniseläinten kanssa. Itse telkkarin sentään hommasin vähän aikaa sitte, kuvaputkitelkku on ollut evakossa ullakolla jo pitkään.

jaha

giphy.gif

Back
Ylös Bottom