Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaljapullon mittaset löylyt ja nyt näköjään jotain historiadokumenttia. Olis tuolla kyllä penkkiurheiluakin, uinnin em.

omnom

20160521_191328f9a7f.md.jpg

Klassises voimanostos mätkitää ku hommaa vähä agree nostoihin siinä vaihees ku tangos rautaa reippaasti yli omien ennätysten :D
Oon vaan vähä tyhmä ku hakkaan ihteäni, mut tuotti tulosta :D

Tulokset? e: en löydä netistä, ainakaan vielä

Tulokset?
Kyykky 137,5, penkki 82,5 (87,5 jäi rinnalle), veto 170.
Kyykyssä oli kyl iha maksimi! Penkissä 82,5 oli nii kevyt, että ois pitäny tulle ton 87,5, mut ei tällä kertaa. Vedossa yllättävän helppo 170 siihen nähen, että oon vetäny aikasemmin 152,5 :D

En tiiä mitä rauhottavia tässä pitäs vetää, että sais kropan rauhottuu. Meinaa vieläki käydä kierroksilla.

Kyykky 137,5, penkki 82,5 (87,5 jäi rinnalle), veto 170.
Kyykyssä oli kyl iha maksimi! Penkissä 82,5 oli nii kevyt, että ois pitäny tulle ton 87,5, mut ei tällä kertaa. Vedossa yllättävän helppo 170 siihen nähen, että oon vetäny aikasemmin 152,5 :D

Mulla oo ikinä ollu noin raskasta tankoa selässä :nolo:. Enpä kyllä koskaan oo edes sitä ykköstä edes uskaltanu kokeilla, sarjapainot joskus ollu noilla tasoilla. :oops:

Melko hyvä parannus vedon enkkaan kyllä. :D

En tiiä mitä rauhottavia tässä pitäs vetää, että sais kropan rauhottuu. Meinaa vieläki käydä kierroksilla.

Kaljaa? Riittävästi?

Oiskohan loppuilta tätä...

Liitteet

• IMG_20160521_191353.webp
    IMG_20160521_191353.webp
    535,3 KB · Katsottu: 147
hiisi peclo, jos muistan oikein miten kirjotetaan
Joo, se on tuolla varastossa oottamassa täälläkin. En muista joinko jotain suht vastaavaa vai tota samaa, mutta ei ollut ihan omaan makuun. Hauskoja kuriositeetteja nää sour-tyyliset, mutta juotavuus niissä yleensä vähän heikkoa.

Osuko omaan suuhun?

Mulla oo ikinä ollu noin raskasta tankoa selässä :nolo:. Enpä kyllä koskaan oo edes sitä ykköstä edes uskaltanu kokeilla, sarjapainot joskus ollu noilla tasoilla. :oops:
Melko hyvä parannus vedon enkkaan kyllä. :D
Kaljaa? Riittävästi?
Eipä mullakaa kyykys oo ollu aikasemmin ku 125 :D Penkissäkin tuli 7,5kg parannusta voimanostosarjan penkkiin, joten kai sekin iha hyvin on :) Mut toi veto oli kyl aika karu! :D Ja ku videolta näki nii oli vielä helpon näkönen veto.
En mä kaljaan uskalla koskea :D

Back
Ylös Bottom