Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hetken mietin että missä mun äsken postaama viesti on, se oli yö ketjussa meni vahingossa yö ketju ja off topic sekasin... amatööri moka :D

Jos vain joku tuntuu idiootilta ja kusipäältä, niin luultavasti hän on.

Jos kaikki tuntuu idiooteilta ja kusipäiltä, niin luultavasti on joku muu selittävä tekijä.

Pohdin juuri tänään päissäni, että pitäiskö sitä kesällä vetää duunia blööklaaderit jalassa ja vaimari päällä. Niinhän ne työmiehet niissä mainoksissakin on, perskele.

Ei. Tunnetusti vaimarin käyttö on sosiaalisesti arveluttavaa vasta kun käsivarsissa erottuu muutakin kuin nivelet ja karvat.
Eli vielä voi käyttää ilman sosiaalisia paineita. Sekä kommentoida ja naureskella niille vaimarin käyttäjille, joilla on vain hyvät geenit tai lääkkeillä kasvatetut ilmapallolihakset.

Eli vielä voi käyttää ilman sosiaalisia paineita. Sekä kommentoida ja naureskella niille vaimarin käyttäjille, joilla on vain hyvät geenit tai lääkkeillä kasvatetut ilmapallolihakset.
Niin kai.

Olin niin humalassa kun viimeks nähtiin, etten muista millaset geenit sulla on...

Niin kai.

Olin niin humalassa kun viimeks nähtiin, etten muista millaset geenit sulla on...
Olemme aina humalassa kun törmäämme. Jatkossakin, otaksun.

On muuten tosi, että rimpula saa vaimaria käyttää ilman sosiaalisia paineita, mutta kun potari laittaa vaimarin päälle, hän haluaa vaan esitellä lihaksiaan ja olla tyrkky.

Minä ostin aika homohtavan vaimarin viime kesänä. Se on tyylikäs se.

Mjahans... Pe kävin kahesti salilla, su kävin muutaman tunnin salil, tännään kävin kahdel eri salil... kiinnostaa varmaan kiviäkin, mutta kuha ny totesin ;-)

Salil eka salil vika.

Mulla on paikat aika jumissa kun tauon jälkeen eilen kävin, en saanut yöllä nukuttua eli en ole palautunut sekä eilen että tänään nautitusta palauttavasta oluesta huolimatta.

Oon tehny viimeviikol ja täl vkol kaikenlaista sellaista apuliikettä, yleiskuntoliikettä yms. joka jäänyt nk. olennaisimpaan
keskittyessä kevään mittaan harvasa viikko kisatessa joko vähemmälle, erittäin vähälle tai kokonaan pois. Ja täs välis
nyt enemmän silleen yleiskunto-, kesätyyskunto- treeniä. Väliin toki massa- ja voimaliikettä niin ei pääse ite asia
unohtumaan ;-) Ja toki sitten tehnyt aktiivisesti kisatessa tai muista syistä kipeytyneitä/jumiintuneita lihaksii yms.
kuntouttavaa hommaa. Ja hyvin kevyttä tekniikkatreeniä kyykässä ja eilen kuntouttavaa tekniikkatreeniä
penkissä. Kivvaa vaihtelua tällaattinen. Aika aikaa kutakin ;-) Pyssyypä homma mielekkään :-)

Back
Ylös Bottom