Hetken mietin että missä mun äsken postaama viesti on, se oli yö ketjussa meni vahingossa yö ketju ja off topic sekasin... amatööri moka :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis varmaan ollu toi Coccelin Civittaejaet!Ohoh! Minähän avasin oikein tietokoneen.
Viime yönä kuulkaa oltiin @futhermucker'in kanssa sisustuskaupassa ostamassa tyynyjä. Sitten olisi vielä vienyt mut jonkun ihmeen teknohumppabändin keikalle, mutta mua alkoi vähän ahdistamaan niin kieltäydyin.
Persepanosta raskaaksi. No, jostainhan on insinöörienkin tultava.http://www.findance.com/uutiset/29660/pieni-mahdollisuus-tulla-raskaaksi-tuli-silti-anaaliseksilla
Mielenkiintoista, vähintäänkin mielenkiintoista.
Jos vain joku tuntuu idiootilta ja kusipäältä, niin luultavasti hän on.
Jos kaikki tuntuu idiooteilta ja kusipäiltä, niin luultavasti on joku muu selittävä tekijä.
Hetken mietin että missä mun äsken postaama viesti on, se oli yö ketjussa meni vahingossa yö ketju ja off topic sekasin... amatööri moka :D
Ilman muuta.Pohdin juuri tänään päissäni, että pitäiskö sitä kesällä vetää duunia blööklaaderit jalassa ja vaimari päällä. Niinhän ne työmiehet niissä mainoksissakin on, perskele.
Ei. Tunnetusti vaimarin käyttö on sosiaalisesti arveluttavaa vasta kun käsivarsissa erottuu muutakin kuin nivelet ja karvat.Haittaako jos on kalpea ja luihu?
Eli vielä voi käyttää ilman sosiaalisia paineita. Sekä kommentoida ja naureskella niille vaimarin käyttäjille, joilla on vain hyvät geenit tai lääkkeillä kasvatetut ilmapallolihakset.Ei. Tunnetusti vaimarin käyttö on sosiaalisesti arveluttavaa vasta kun käsivarsissa erottuu muutakin kuin nivelet ja karvat.
Niin kai.Eli vielä voi käyttää ilman sosiaalisia paineita. Sekä kommentoida ja naureskella niille vaimarin käyttäjille, joilla on vain hyvät geenit tai lääkkeillä kasvatetut ilmapallolihakset.
Olemme aina humalassa kun törmäämme. Jatkossakin, otaksun.Niin kai.
Olin niin humalassa kun viimeks nähtiin, etten muista millaset geenit sulla on...